dc.contributor.author | Vårdal, Tor Erik | |
dc.date.accessioned | 2014-08-08T08:09:22Z | |
dc.date.available | 2014-08-08T08:09:22Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/216925 | |
dc.description | Grunnskulelærar 5-10
PE379
Mai 2014 | nb_NO |
dc.description.abstract | Kva vektlegg praktiserande lærarar i arbeidet med å motivere elevar til skulearbeid?
Med utgangspunkt i førearbeid, intervjuguide (Vedlegg 8.2) og empiri frå dei gjennomførte intervjua, er innhaldet i oppgåva tufta på PFO (Udir, 2006), forskinga til Skaalvik og Skaalvik (2011) om Motivasjon for skolearbeid, samt Manger (2012; 2013) og Imsen (2010) sine definisjonar og syn på
motivasjon i eit systemisk perspektiv. Kjende og omfattande teoretiske tilnærmingar til emnet vert bevisst via mindre plass, til fordel for nemnde retningsliner og forskingsbasert kunnskap retta mot den norske grunnskuleopplæringa. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.subject | motivasjon | nb_NO |
dc.subject | motivering | nb_NO |
dc.subject | elever | nb_NO |
dc.title | Lyst til å lære : ein kvalitativ studie om motivering i grunnskulen, sett frå eit lærarperspektiv | nb_NO |
dc.title.alternative | Desire to learn : a qualitative study regarding motivation in primary school, from a teacher’s perspective | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 26 | nb_NO |