dc.contributor.author | Rolvsjord, Marit | |
dc.date.accessioned | 2014-08-08T07:51:03Z | |
dc.date.available | 2014-08-08T07:51:03Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/216921 | |
dc.description | Grunnskolelærer 5-10
PE379
Mai 2014 | nb_NO |
dc.description.abstract | Med utgangspunkt i (Bendixen og Fischer 2013) sin teori om klassens tidslinje har jeg formulert følgende problemstilling.Hva legger erfarne lærere vekt på når de strukturerer undervisningen? Jeg vil belyse og utdype problemstillingen gjennom å se på starten, overganger og avslutning av undervisning. Jeg vil med andre ord ikke fokusere på pausene, selv om det er en del av klassens tidslinje i modellen til Bendixen og Fischer. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.subject | klasseledelse | nb_NO |
dc.subject | undervisning | nb_NO |
dc.subject | strukturering | nb_NO |
dc.subject | klassens tidslinje | nb_NO |
dc.title | Hva legger erfarne lærere vekt på når de strukturerer undervisningen? | nb_NO |
dc.title.alternative | What do experienced teachers emphasize when structuring teaching? | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 26 | nb_NO |