Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorRolvsjord, Marit
dc.date.accessioned2014-08-08T07:51:03Z
dc.date.available2014-08-08T07:51:03Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/216921
dc.descriptionGrunnskolelærer 5-10 PE379 Mai 2014nb_NO
dc.description.abstractMed utgangspunkt i (Bendixen og Fischer 2013) sin teori om klassens tidslinje har jeg formulert følgende problemstilling.Hva legger erfarne lærere vekt på når de strukturerer undervisningen? Jeg vil belyse og utdype problemstillingen gjennom å se på starten, overganger og avslutning av undervisning. Jeg vil med andre ord ikke fokusere på pausene, selv om det er en del av klassens tidslinje i modellen til Bendixen og Fischer.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.subjectklasseledelsenb_NO
dc.subjectundervisningnb_NO
dc.subjectstruktureringnb_NO
dc.subjectklassens tidslinjenb_NO
dc.titleHva legger erfarne lærere vekt på når de strukturerer undervisningen?nb_NO
dc.title.alternativeWhat do experienced teachers emphasize when structuring teaching?nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber26nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel