Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorLøvik, Ivar
dc.contributor.authorHaukereid, Brede Fardal
dc.date.accessioned2014-08-08T07:36:13Z
dc.date.available2014-08-08T07:36:13Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/216917
dc.descriptionBacheloroppgåve i grunnskulelærarutdanning 5.-10. PE379 Mai 2014nb_NO
dc.description.abstractMed bakgrunnen for oppgåva har me valt å formulere følgjande tittel og problemstilling: Vurdering i kroppsøving – eit rettferdig fag? Lærarar sitt syn på rettferdig vurdering av innsats, føresetnader og ferdigheiter. Korleis definerer lærarar innsats, føresetnader og ferdigheiter i forhold til læreplanen og forskrifter, og korleis vurderer lærarane elevane utifrå desse faktorane? Oppgåva vil belyse problemstillinga gjennom læraren sitt perspektiv på vurdering, og elevane sitt syn på vurdering blir derfor ikkje vektlagt i denne oppgåva.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.subjectkroppsøvingnb_NO
dc.subjectkroppsøvingsfagetnb_NO
dc.subjectvurderingnb_NO
dc.titleVurdering i kroppsøving – eit rettferdig fag? : lærarar sitt syn på rettferdig vurdering av innsats, føresetnader og ferdigheiternb_NO
dc.title.alternativeAssessment in physical education – an equitable discipline? : teachers` views on fair assessment of efforts, preconditions and skillsnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber39nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel