Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSavland, Anders
dc.date.accessioned2014-06-20T09:13:08Z
dc.date.available2014-06-20T09:13:08Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/196574
dc.descriptionFørskulelærarutdanning SF3-312 Mai 2014nb_NO
dc.description.abstractI denne oppgåva er temaet rettleiing og motivasjon. I Rammeplanen for barnehagens innhald og oppgåver (2011) står det at styrar og pedagogisk leiar har ansvar for å rettleie personalet mot å få ei felles forståing av barnehagens ansvar og oppgåver. Rettleiing skal bidra til at den som blir rettleia får auka refleksjon og bevisstheit rundt dei relasjonane og konteksten han eller ho er i (Birkeland & Carson, 2013). Gode barnehagar er avhengig av kompetansen og motivasjonen til personalet (NOU, 2012). Eit motivert personale er altså noko barnehagen er avhengig av. Føremålet med oppgåva er å undersøke om det er mogeleg å motivere og halde medarbeidarane i barnehagen motivert ved hjelp av rettleiing. Eg vil finne ut kva pedagogiske leiarar tenker om rettleiing og motivasjon, og korleis dei jobbar med rettleiing av medarbeidarane sine. Ser dei samanhengar mellom rettleiing og motivasjon?nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.subjectveiledningnb_NO
dc.subjectrettleiingnb_NO
dc.subjectmotivasjonnb_NO
dc.subjectbarnehagenb_NO
dc.subjectbarnehagepersonalenb_NO
dc.titleRettleiing for å fremje motivasjonnb_NO
dc.title.alternativeGuidance to promote motivationnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber24nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel