dc.contributor.author | Torvanger, Elisabeth | |
dc.date.accessioned | 2014-06-13T09:21:24Z | |
dc.date.available | 2014-06-13T09:21:24Z | |
dc.date.issued | 2014 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/196420 | |
dc.description | Førskulelærarutdanning
SF3-312
Mai, 2014 | nb_NO |
dc.description.abstract | Problemstillinga mi er som følgjande: «Korleis synleggjer pedagogisk leiar det faglege innhaldet i barnehagen til foreldre i kvardagen?». Som ein kan sjå ut i frå problemstillinga mi har eg valt å ha eit ekstra fokus på den pedagogiske leiaren si rolle i forhold til synleggjeringa. Dette har eg gjort av to grunnar. Den eine er at bacheloroppgåva er eit utgangspunkt i faget pedagogisk leiing, og den andre er at pedagogisk leiar er ei stilling eg sannsynlegvis kjem til å inneha i framtida. Ein kan derfor seie at denne oppgåva er ein del av eit meir langsiktig syn, for min del, der eg tenkjer at eg kan bruke det eg finn ut i denne oppgåva, og ta det med meg vidare ut i arbeid i barnehagen. I barnehagelova har samfunnet lovfesta kravet om førskulelærarkompetanse i stillinga som pedagogisk leiar (Bjerkestrand & Pålerud, 2007). Derfor var alle dei pedagogiske leiarane eg intervjua utdanna førskulelærarar | nb_NO |
dc.language.iso | nno | nb_NO |
dc.subject | barnehagen | nb_NO |
dc.subject | faglig innhold | nb_NO |
dc.subject | synliggjøring | nb_NO |
dc.title | Synleggjering av fagleg innhald i barnehagen | nb_NO |
dc.title.alternative | Perceiving professional content in nursery | nb_NO |
dc.type | Bachelor thesis | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 29 | nb_NO |