Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorTorvanger, Elisabeth
dc.date.accessioned2014-06-13T09:21:24Z
dc.date.available2014-06-13T09:21:24Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/196420
dc.descriptionFørskulelærarutdanning SF3-312 Mai, 2014nb_NO
dc.description.abstractProblemstillinga mi er som følgjande: «Korleis synleggjer pedagogisk leiar det faglege innhaldet i barnehagen til foreldre i kvardagen?». Som ein kan sjå ut i frå problemstillinga mi har eg valt å ha eit ekstra fokus på den pedagogiske leiaren si rolle i forhold til synleggjeringa. Dette har eg gjort av to grunnar. Den eine er at bacheloroppgåva er eit utgangspunkt i faget pedagogisk leiing, og den andre er at pedagogisk leiar er ei stilling eg sannsynlegvis kjem til å inneha i framtida. Ein kan derfor seie at denne oppgåva er ein del av eit meir langsiktig syn, for min del, der eg tenkjer at eg kan bruke det eg finn ut i denne oppgåva, og ta det med meg vidare ut i arbeid i barnehagen. I barnehagelova har samfunnet lovfesta kravet om førskulelærarkompetanse i stillinga som pedagogisk leiar (Bjerkestrand & Pålerud, 2007). Derfor var alle dei pedagogiske leiarane eg intervjua utdanna førskulelærararnb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.subjectbarnehagennb_NO
dc.subjectfaglig innholdnb_NO
dc.subjectsynliggjøringnb_NO
dc.titleSynleggjering av fagleg innhald i barnehagennb_NO
dc.title.alternativePerceiving professional content in nurserynb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber29nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel