Blar i Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag på emneord "kroppsøvingsfaget"
Viser treff 1-7 av 7
-
”Eg tolkar læreplanen slik eg meiner den bør tolkast” Vurdering av læring i kroppsøving – frå eit lærarperspektiv : kva legg kroppsøvingslærarane til grunn for sluttvurderinga i 10. klasse?
(Bachelor thesis, 2014)Kva legg kroppsøvingslærarar til grunn for sluttvurderinga i 10. klasse? Korleis tolkar og praktiserer kroppsøvingslærarar på 10. trinn Kunnskapsløftet, då det gjeld vektlegging av innsats og dugleikar i karaktersetjinga? -
Elevers kunnskaper om vurdering og rettigheter
(Bachelor thesis, 2017)Formålet med denne studien har vært å se nærmere på om elever på ungdomstrinnet vet hvilke rettigheter de har til vurdering i kroppsøvingsfaget og hvordan de selv skulle ønsket at vurderingen i faget skulle vært. Data om ... -
Grunnleggande ferdigheiter i kroppsøvingsfaget - eit kunnskapsløft eller eit urealistisk løfte? : ein kvalitativ studie av kroppsøvingslærarar si forståing og integrering av dei grunnleggande ferdigheitene i Kunnskapsløftet
(Bachelor thesis, 2014)Kva forståing har kroppsøvingslærarar på ungdomstrinnet av dei grunnleggande ferdigheitene i kroppsøvingsfaget, og på kva måte vel lærarane å integrere desse ferdigheitene i undervisinga? 3 Som det kjem fram av problemstillinga, ... -
Kartlesing i kroppsøvingsfaget: En studie av et undervisningsopplegg i kartlesing gjennom en intervensjon med constraintsbasert didaktikk
(Master thesis, 2019)Bakgrunnen for denne masterstudien var å få bedre innsikt som kroppsøvingslærere om hvordan elevene tilegner seg kunnskap og ferdigheter i kartlesing. Å kunne bruke kart til å orientere seg er et nokså tydelig mål for ... -
Kroppsøvingslæreres opplevelse av å inkludere minoritetselever
(Master thesis, 2022)Ved hjelp av intervjuer med fire utvalgte kroppsøvingslærere fra barneskolen, forsøker denne oppgaven å avdekke lærerens opplevelse av å inkludere minoritetselever i faget. Flertallet av kroppsøvingslærerne ser på ... -
Vegen fra det gamle til det nye – En kvalitativ studie om hvordan kroppsøvingslæreres forståelser av bærekraftig utvikling formes
(Master thesis, 2022)Etter innføringen av Læreplanverket for kunnskapsløftet 2020 (LK20), er bærekraftig utvikling blitt et tverrfaglig tema i skolen (Kunnskapsdepartementet, 2019a, s. 3). LK20 beskriver bærekraftig utvikling (BU) i kroppsøvingsfaget ... -
Vurdering i kroppsøving – eit rettferdig fag? : lærarar sitt syn på rettferdig vurdering av innsats, føresetnader og ferdigheiter
(Bachelor thesis, 2014)Med bakgrunnen for oppgåva har me valt å formulere følgjande tittel og problemstilling: Vurdering i kroppsøving – eit rettferdig fag? Lærarar sitt syn på rettferdig vurdering av innsats, føresetnader og ferdigheiter. Korleis ...