Blar i Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag på emneord "Further education"
Viser treff 1-4 av 4
-
Forplikting er avgjerande
(Chapter; Peer reviewed, 2016)Studien rettar seg mot lærarar som har delteke på skulebasert vidareutdanning i klasseleiing. Føremålet er å undersøkje kjenneteikn ved ei skulebasert vidareutdanning som lærarar meiner bidreg til eiga læring. Empiri er ... -
Nokon jobbar best under press - andre jobbar berre under press
(Journal article, 2017) -
«Spør oss, vi vil bidra» – lærarar som lokomotiv for å fremje skuleutvikling – ein mogleg modell
(Chapter; Peer reviewed, 2019)Yrkesfaglærarløftet er ei storstilt nasjonal satsing for å heve kompetansen til yrkesfaglærarar. Artikkelen byggjer på fokusgruppeintervju med studentar som har delteke på ei av vidareutdanningane i piloteringa av satsinga. ...