Blar i Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag på tittel
Viser treff 2065-2084 av 2200
-
Vaksne som ser og torer å handle
(Bachelor thesis, 2023)Gjennom denne bacheloroppgåva har vi på bakgrunn av vårt engasjement for dei sårbare barna, valt å sjå på korleis den pedagogiske leiaren kan handle når det er mistanke om omsorgssvikt hjå barn i barnehagen. Med den ... -
Vakuum i fryseren
(Others, 2011) -
Val av skjønnlitteratur i undervisninga: kva vurderingar norsklærarar gjer når dei vel ut kva skjønnlitteratur dei nyttar i undervisninga si
(Bachelor thesis, 2019)Lærarar gjer mange vurderingar i skulekvardagen. Vala dei gjer er styrte av læreplanen, som både fungerer som ei rettesnor for skulen og som inspirasjon for undervisninga. Læreplanen er også eit av dei viktigaste styringsmidlane ... -
Vandrarmotivet i tekstar av Knut Hamsun og Bruce Springsteen: Litteraturundervisning på ungdomstrinnet
(Master thesis, 2019)Som menneske er vi stadig på søking etter meininga med livet. Eit menneske sin identitet blir til i møte med andre menneske i ulike situasjonar, og vi er på evig søking eller vandring mot eit liv som vi ikkje heilt veit ... -
Vannet i sluket
(Others, 2011) -
Vanskelege samtalar med foreldre : Ei kvalitativ undersøking om kva erfarne lærarar legg vekt på om dei må ha ein vanskeleg samtale med foreldra om eleven
(Bachelor thesis, 2015)Eg har fått eit lite innblikk korleis det er å vere lærar etter 3 tre år som lærarstudent. I denne oppgåva vil eg undersøke kva erfarne lærarar legg vekt på om dei må ha ein vanskeleg samtale med foreldre om eleven. Eg vil ... -
Vanskelige foreldresamtaler : hva er det som kjennetegner en vanskelig foreldresamtale og hvordan kan en pedagog i barnehagen best mulig forberede seg til en vanskelig foreldresamtale?
(Bachelor thesis, 2014)Hva er det som kjennetegner en vanskelig foreldresamtale og hvordan kan en pedagog i barnehagen best mulig forberede seg til en vanskelig foreldresamtale? Vi skriver om hva som kjennetegner en vanskelig foreldresamtale ... -
Varmtvannskraner
(Others, 2011-06-01) -
Vårt doble dilemma – luper og speil i arbeid med refleksjon i lærerutdanningen
(Journal article; Peer reviewed, 2019)The purpose of this article is to explore the following question: How do we think and act as teacher educators in our interaction with students and their preconceptions of teacher education? We will both be exploring ... -
Vegen fra det gamle til det nye – En kvalitativ studie om hvordan kroppsøvingslæreres forståelser av bærekraftig utvikling formes
(Master thesis, 2022)Etter innføringen av Læreplanverket for kunnskapsløftet 2020 (LK20), er bærekraftig utvikling blitt et tverrfaglig tema i skolen (Kunnskapsdepartementet, 2019a, s. 3). LK20 beskriver bærekraftig utvikling (BU) i kroppsøvingsfaget ... -
Vegen til den digitale matematikken
(Bachelor thesis, 2016) -
Veien til en interaktiv forestilling for barnehagebarn
(Master thesis, 2023)I vårt studie ville vi undersøke bruken av interaktivitet for barnehagebarn gjennom en praktisk del, samt undersøke hvilke prosessuelle valg og rammefaktorer som har vært fremtredende i denne prosessen. Målet var å se om ... -
Vektlegging av kvarandrevurdering/medstudentvurdering i grunnskulelærarutdanninga
(Research report, 2018) -
Vennskap og lek i barnehagen, En litteraturstudie
(Bachelor thesis, 2020) -
«Verdifull, eg?» - Ei bacheloroppgåve om borns sjølvbilde
(Bachelor thesis, 2019) -
Verksemder som har lærekandidatar
(Master thesis, 2021)Denne studien undersøker kva som er drivkrafta til verksemder som tek inn lærekandidatar. Kvifor vel verksemder å gi ein ungdom med lærevanskar, fysiske-, psykiske- og/eller sosiale utfordringar ein lærekandidatplass? Det ... -
Verksted - et rom for kunnskapsutvikling
(Journal article, 2023)