Blar i Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag på tittel
Viser treff 1997-2016 av 2200
-
Uendelege haldningar til lekser
(Bachelor thesis, 2019)Formålet med denne oppgåva har vert å undersøke kva haldningar lærarar har til lekser. For å avgrense oppgåva valde vi problemstillinga «Kva haldningar har matematikklærarar på ungdomssteget til lekser?». Oppgåva er skreve ... -
Ulik sosial status = ulik behandling av barna i zambisk førskule og skule?
(Bachelor thesis, 2010) -
Ulikhet, likhet og mangfold. Pedagogisk ledelse og foreldreskap i kulturelt mangfoldige barnehager
(Doctoral thesis, 2022)Målet med denne studien var å få innsikt i pedagogiske lederes forståelser og konstruksjoner av kulturelt mangfold, deres rolleutøvelse som pedagogiske ledere, og hvordan minoritetsforeldre erfarer samarbeidet og møtet med ... -
Under lupen – praksislæreres observasjonspraksis i barnehagen
(Journal article; Peer reviewed, 2018)Artikkelen presenterer resultater fra en studie om praksislæreres doxa. Gjennom en Mixed Methods-studie gis innsikt i hvordan barnehagelærere (praksislærere) snakker om hvordan, når og hvorfor de observerer. Analyse av ... -
Under stadig utvikling.... : rapport om Undersøking av digitale læremiddel på begge målformer
(HSF Rapport, Book, 2008)Undersøkinga har teke utgangspunkt i prinsippet i opplæringslova om læremiddel til same tid og same pris på både nynorsk og bokmål, og ut frå det sett på situasjonen for digitale læremiddel i grunnskule og vidaregåande skule. ... -
Undersøkande undervisning i algebra
(Master thesis, 2019)Formålet med denne masteroppgåva er å få auka innsikt i korleis lærarar gjennomfører undersøkande undervisning i algebra. Bakgrunn for dette masterprosjektet er eigne erfaringar og forsking på algebraundervisning. Mange ... -
Undertrykkelse, fattigdom og sosiale problemer i Høvdingdømmet Mukuni: Kan empowerment og myndiggjøring av de involverte i treskjæring- og curio-virksomhet, føre til at befolkningen i Mukuni kommer seg ut av fattigdom og sosiale problem?
(Bachelor thesis, 2015)Denne studien er blitt gjort i forbindelse med kulturstudiet Global Knowledge, og fokuserer på høvdingdømmet Mukuni. Gjennom studien har jeg studert maktforhold, undertrykkelse, sosiale problem og fattigdom. Jeg har også ... -
Undervegsvurdering i ei digital kladdebok: Ei studie av lærarars oppleving av VFL mediert av OneNote
(Master thesis, 2022)Dette masterprosjektet undersøkjer korleis lærarar opplev- og nyttar OneNote som medierande artefakt i vurdering for læring, og korleis prinsipp for VFL kjem til syne i lærarens vurderingspraksis i OneNote. Forskingsprosjektet ... -
Undervisning av minoritetsspråkleg ungdom i kombinasjonsklassar i Sogn og Fjordane
(Master thesis, 2020)Føremålet med denne masteroppgåva er å undersøka korleis lærarar underviser i opplæringstilbodet kombinasjonsklassar. Tilbodet går over eitt til to år og er for minoritetsspråkleg ungdom mellom 18– 24 år med kort butid i ... -
Undervisning for bærekraftig utvikling i norske folkehøgskoler
(Master thesis, 2021)Hensikten med dette masterprosjektet har vært å utforske hva som kjennetegner undervisning for bærekraftig utvikling i norske folkehøgskoler. Internasjonale og nasjonale studier peker på rollen utdanning har for å imøtekomme ... -
Undervisning i lesestrategiar på mellomtrinnet
(Master thesis, 2019)Dei internasjonale prøvane PISA og PIRLS i 2001 og 2003 viste at norske elevar ikkje hadde så god lesedugleik som ein gjerne trudde. Mange forklaringa på dei svake resultata blei lanserte og elevane sin svake kompetanse i ... -
Undervisning i lytting i skolen - En aksjonsforskningsstudie om norsklærerens tilnærming til lytting i begynneropplæringen.
(Master thesis, 2019)Lytting er en ferdighet som ligger til grunn for mye av vår læring, sosiale samhandling og demokratiske deltakelse. Formålet med studien er å skape kunnskap om lytting i skolen, og forbedre læreres lytteundervisningspraksis. ... -
Undervisningskunnskap hjå skulelærarar i symjing på fjerde trinn
(Master thesis, 2019)Undersøkingar frå 2013 syner at halvparten av norske tiåringar ikkje blir rekna som symjedyktige (Utdanningsdirektoratet, 2015). I 2015 vart revidert læreplan for kroppsøving vedtatt, med vesentleg endringar knytt til ... -
Undervisningskunnskap i kroppsøvingsfaget: Ei kvalitativ pilotstudie med tre kroppsøvingslærarar
(Master thesis, 2016) -
Unfreezing the Discursive Hegemonies Underpinning Current Versions of “Social Sustainability” in ECE Policies in Anglo–Celtic, Nordic and Continental Contexts
(Peer reviewed; Journal article, 2021)Social sustainability is linked to finding new ways of living together and strengthening social capital and participation, as well as to social justice and equity in societies, and it is becoming increasingly important for ... -
Ung på Instagram: Selvrepresentasjon og inntrykkshåndtering gjennom bilder
(Master thesis, 2014-07-08)Bruken av visuell kommunikasjon på sosiale medier har hatt en voldsom utvikling i Norge, og bare fra 2012 til 2013 økte bruken av bildedelingsverktøyet Instagram med 45 prosent. Denne undersøkelsen tar for seg hvordan ...