Browsing Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag by Title
Now showing items 1500-1519 of 2200
-
Norwegian English teachers’ cognitions and self-reported practices regarding metalinguistic awareness: a qualitative study
(Master thesis, 2021)Metalinguistic awareness can be beneficial for cognitive processes and second language acquisition. How grade five to seven teachers in the Norwegian EFL classroom promote metalinguistic awareness to their pupils can be ... -
Norwegian polyamorous families and their experiences of kindergarten: a narrative inquiry
(Peer reviewed; Journal article, 2023)This article reports on a narrative inquiry (NI) of two Norwegian polyamorous families regarding their encounters with their children’s kindergartens. NI as a theory and method is employed, along with discourse theory, to ... -
Norwegian teachers’ perception of the benefits of using literature in the classroom
(Bachelor thesis, 2019) -
Note for note, takt og tone: Et læreverk i noter for elever i ungdomsskolen
(Bachelor thesis, 2014-08-25)Hvilke oppgaver og hvilken progresjon kan passe i et læreverk i noter for elever i ungdomsskolen som bygger på kompetansemålene i musikk etter 10. årstrinn? Denne problemstillingen dannet grunnlaget for bacheloroppgaven ... -
Ny og supplerende kartlegging av biologisk mangfold i Sunnhordland og Nord-Rogaland 2013 og 2014
(HSH-rapport;2015/2, Others, 2015)Rapporten beskriver nye funn av ulike vekster i Sunnhordland og Nord-Rogaland i 2013-14. Totalt 14 lokaliteter i Stord, Tysnes, Bømlo og Rennesøy er beskrevet, der 11 av lokalitetene er nybeskrevne, mens tre lokaliteter ... -
Ny styringsstruktur og styrket eierrolle
(Chapter; Peer reviewed, 2023) -
Nyankomne elevar og IKT
(Master thesis, 2021)Det overordna temaet i denne masteroppgåva er erfaringar lærarane har kring implementering av Chromebook i innføringsklassar. Bakgrunnen for val av tema er det pågåande fokuset på korleis ein skal legge til rette for å ... -
Nyankomne elevers erfaringer med overgangen fra innføringsklasser til ordinære klasser.
(Master thesis, 2020)Problemstilling og formål Forskningsprosjektets overordnede formål er å undersøke skolesituasjonen til nyankomne elever på ungdomstrinnet, som nylig har blitt overført fra en innføringsklasse til en ordinær klasse. Studien ... -
Nye funn av Karplanter og Sopp i Sunnhordland 2008: oppdatering og status.
(Others, 2008)Gjennom de siste 5 årene har jeg drevet en systematisk kartlegging av soppmangfoldet i kulturlandskapet i Stord og Fitjar. Det registrerte artsmangfoldet i Stord og Fitjar er i overkant av 530 taxa, men blant disse er ... -
Nye lokaliteter og nye funn av sopp i kulturlandskapet i Sunnhordland og Nord-Rogaland 2011-2012: Oppdatering og status
(HSH-rapport;2013/3, Others, 2013)Selv etter 10 år med inventering av kulturlandskap i Sunnhordland, dukker det stadig opp nye rike lokaliteter med stort mangfold av beitemarksopp. Årlig inventering av samme kulturlandskap fører og til at nye arter ... -
Det nye samarbeidet: Bruk av IKT i skule-heim-samarbeid
(Master thesis, 2011-11-22)Masteroppgåva sitt overordna mål har vore å undersøke korleis foreldre og lærarar forstår og nyttar seg av IKT i skule-heim-samarbeid. Undersøkinga vart gjennomført vinteren og våren 2011, og informantane var foreldre og ... -
Nynorsk som sidemål i eit andrespråksperspektiv: Ei undersøking av elevar i 10. klasse si meistring av nynorsk formverk og rettskriving i sidemålstekstar
(Master thesis, 2021)Føremålet med denne masteroppgåva har vore å undersøkje nynorskkompetansen til elevar med bokmål som hovudmål på 10. steget frå Oslo og Inderøy i Trøndelag. I denne samanheng har eg søkt svar på følgjande problemstilling: ... -
Nynorsk- ei overflødig målform?
(Bachelor thesis, 2013-09-03)I Noreg har me i dag to sidestilte målformer, nynorsk og bokmål. Det er ikkje ei løynd at dei to målformene ikkje er sidestilte i praksis. Langt fleire nyttar bokmål som hovudmål, og nynorsken blir ofte valt bort til fordel ... -
Næring til liv, leik og læring: Korleis kan barnehagen bidra til gode og trygge kostvanar hos barn?
(Bachelor thesis, 2020) -
Observasjon - en nøkkelkompetanse i barnehagelæreres utdanning og profesjon: brudd, utfordringer og potensial
(Doctoral thesis, 2020)Avhandlingen retter oppmerksomheten på temaet observasjon i barnehagelæreres utdanning og profesjon. Det er tatt utgangspunkt i hovedproblemstillingen: Hvordan fremstår betydning og bruk av observasjon i barnehagelæreres ... -
Observation as a professional tool in Norwegian kindergartens and kindergarten teacher education
(Peer reviewed; Journal article, 2020)Observation is one of the central elements of kindergarten teachers’ education and the profession. Through a survey in Norway, in which 1311 in-service teachers, kindergarten managers, and pedagogy teachers participated ... -
Observation – A Part of Kindergarten Teachers' Professional Skill Set
(Journal article; Peer reviewed, 2019)Knowledge and skills in observation form part of the qualifications a kindergarten teacher needs to become a professional. In this article, I will focus on the theme of observation in kindergarten teacher education (KTE) ... -
Ocular becomings in dangerous times: Special Issue Editorial
(Peer reviewed; Journal article, 2019)Over the years, there has been growing international interest in understanding the visual, the ‘politics of the eye’ and what we here refer to as ‘ocular becomings’. This metaphor was chosen as the theme of this special ...