Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHernes, Marita
dc.date.accessioned2013-09-03T08:47:27Z
dc.date.available2013-09-03T08:47:27Z
dc.date.issued2013-09-03
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/152213
dc.description.abstractBAKGRUNN: Eg har valt å forske på korleis dialog kan fremje læring både av personlege grunnar og fordi den munnlege dugleiken spelar ei så stor rolle i skulekvardagen til elevane og i Læreplanen for Kunnskapsløftet 2006. Trass i at denne dugleiken er så relevant i alle fag er det lite fokus på korleis ein kan fremje den munnlege dugleiken. MÅL: Målet med denne forskinga er å finne svar på korleis klasseromssamtalen og dialogen kan fremje læringa til elevane. METODE: Eg har brukt kvalitativ metode, to observasjonar på sjuande- og på åttandetrinnet, og to intervju med lærarane til dei observerte klassane. RESULTAT: Funna mine underbyggjer allereie eksisterande teori og er innom fleire sentrale trekk i læringssynteori og dialogisme. Funna i skulane er mykje dei same, og lærarane viser nokså like personlege syn på læring. FEILKJELDER: Skulane eg var å observerte på ligg i same kommune og i nokså tett tilknyting til kvarandre. Informantane mine har ikkje arbeidd på den motsette skulen, men har kjennskap til lærarar og elevar. Informantane mine er begge kvinner, dette kan ha noko å sei for resultata. I ein så kvinnedominert læringskultur som den norske skulen er, hadde det vore spanande å sett på ein mannleg lærar og hans måtar, metodar og tankar. Ei tredje feilkjelde er at eg ikkje intervjua elevar, eg trur at med elevintervju kunne eg ha fått fram eit anna aspekt ved samtalane i klasserommet, då hadde eg og fått sett læraren, informanten min, utanfrå.no_NO
dc.language.isonnono_NO
dc.titleDialog som læringsfremjande metode i klasserommetno_NO
dc.typeBachelor thesisno_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel