Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorWaage, Sonja Fitjar
dc.date.accessioned2012-06-27T07:36:09Z
dc.date.available2012-06-27T07:36:09Z
dc.date.issued2012-06-27
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/152173
dc.description.abstractResultat frå undersøkingar viser til at fråfallet frå vidaregåande skule er høgt . Eg synest det kan vera interessant å sjå om det har noko samanheng mellom lågt karakternivå, manglande motivasjon for matematikkfaget på ungdomssteget og fråfall i vidaregåande skule. Dette er ei kvalitativ studie av fire ungdomsskuleelvar sine tankar om matematikkfaget, undervisinga, og seg sjølve som elev. Eg vil fokusera på matematikkfaget fordi resultata frå Stortingsmelding nr. 22 (2011,s.49) viser til at matematikk er eit fag der mange elevar har så låg kompetanse at dei vil få problem med å gjennomføra vidaregåande opplæring. Eg vil sjå nærare på kva ulike forskarar har funne ut om undervising og sjå korleis læreplanar og retteliner frå Kunnskapsdepartementet, høver inn i desse teoriane. Studia viser at elevane har tydlege meiningar om eigen læresituasjon og om eiga rolle som matematikkelev. Problemstillinga mi ber bod om at eg skal freista å finna ut kva som kan gi elevane nytt pågangsmot. På bakgrunn av teoriane eg viser til i oppgåva har eg laga eit forslag til eit undervisingsopplegg. Det er min tanke med dette prosjektet at me som framtidige lærarar skal verta medvetne på korleis me undervisar, kva oppgåver me gir elevane våre og korleis me presenterar fagstoffet.no_NO
dc.language.isonnono_NO
dc.subjectPedagogikkno_NO
dc.subjectElevkunnskapno_NO
dc.titleMatematikk, eit fag for alle? Ei studie over kva som kan gi elevane ny giv i matematikkfaget.no_NO
dc.typeBachelor thesisno_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel