Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorEspeland, Magne
dc.contributor.authorArnesen, Trond Egil
dc.contributor.authorGrønsdal, Ingrid A.
dc.contributor.authorHolthe, Asle
dc.contributor.authorSømoe, Kjetil
dc.contributor.authorWergedahl, Hege
dc.contributor.authorAadland, Helga
dc.date.accessioned2013-12-16T08:55:46Z
dc.date.available2013-12-16T08:55:46Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.isbn978-82-90909-15-9
dc.identifier.issn1892-0489
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/152148
dc.description.abstractSkolefagsundersøkelsen 2011 gir oppdatert kunnskap om ulike sider ved skulefaga kroppsøving, kunst og handverk, mat og helse og musikk slik desse blir praktiserte på barnesteget i den norske grunnskulen. Innsamlinga av data er gjort gjennom ei nasjonal nettbasert omfattande undersøking retta mot praktiserande lærarar på barnesteget. Rapporten byggjer på ein analyse av 794 svar frå desse lærarane gjennomført av ei tverrfagleg forskargruppe ved Høgskulen Stord/Haugesund og Høgskolen i Bergen. Metodiske spørsmål er gjort greie for og drøfta i første kapitlet i rapporten. I kapittel 1 ”Metode eller danningsfag? Lærarperspektiv på praktiske og estetiske fag på barnesteget” blir det fokusert på det som er felles for faga. I kapittel 2 ”Kroppsøving på barnesteget – vektlegging av leik og rørsleglede” ser ein nærare på læraroppfatningar av kroppsøvingsfaget. Kapittel 3 ”Kunst og håndverk i barneskolen – et fag i oppløsning?” drøftar resultat frå undersøkinga i et faghistorisk perspektiv, og kapittel 4 ”Mat og helse på barnetrinnet – praktisk men ennå ikke kreativt” peikar på at faget på dette steget først og fremst framstår som et praktisk fag. I det siste kapitlet i rapporten, ”Musikkfaget på barnesteget – eit redusert musikkfag?”, drøftar forfattarane om et lite fag er blitt ennå mindre gjennom det valet av læringsaktivitetar lærarane synes å leggja opp til.no_NO
dc.language.isonnono_NO
dc.relation.ispartofseriesHSH-rapport;2013/7
dc.titleSkolefagsundersøkelsen 2011: Praktiske og estetiske fag på barnesteget i norsk grunnskuleno_NO
dc.typeResearch reportno_NO
dc.source.pagenumber166no_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel