• norsk
    • English
  • English 
    • norsk
    • English
  • Login
View Item 
  •   Home
  • Høgskulen på Vestlandet
  • Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett / Faculty of Education, Arts and Sports
  • Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag
  • View Item
  •   Home
  • Høgskulen på Vestlandet
  • Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett / Faculty of Education, Arts and Sports
  • Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Skolefagsundersøkelsen 2011: Praktiske og estetiske fag på barnesteget i norsk grunnskule

Espeland, Magne; Arnesen, Trond Egil; Grønsdal, Ingrid A.; Holthe, Asle; Sømoe, Kjetil; Wergedahl, Hege; Aadland, Helga
Research report
Thumbnail
View/Open
Rapport.pdf (3.806Mb)
URI
http://hdl.handle.net/11250/152148
Date
2013
Metadata
Show full item record
Collections
  • Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag [2415]
Abstract
Skolefagsundersøkelsen 2011 gir oppdatert kunnskap om ulike sider

ved skulefaga kroppsøving, kunst og handverk, mat og helse og musikk

slik desse blir praktiserte på barnesteget i den norske grunnskulen.

Innsamlinga av data er gjort gjennom ei nasjonal nettbasert omfattande

undersøking retta mot praktiserande lærarar på barnesteget. Rapporten

byggjer på ein analyse av 794 svar frå desse lærarane gjennomført av ei

tverrfagleg forskargruppe ved Høgskulen Stord/Haugesund og Høgskolen

i Bergen. Metodiske spørsmål er gjort greie for og drøfta i første kapitlet

i rapporten.

I kapittel 1 ”Metode eller danningsfag? Lærarperspektiv på praktiske

og estetiske fag på barnesteget” blir det fokusert på det som er felles for

faga. I kapittel 2 ”Kroppsøving på barnesteget – vektlegging av leik og

rørsleglede” ser ein nærare på læraroppfatningar av kroppsøvingsfaget.

Kapittel 3 ”Kunst og håndverk i barneskolen – et fag i oppløsning?”

drøftar resultat frå undersøkinga i et faghistorisk perspektiv, og kapittel 4

”Mat og helse på barnetrinnet – praktisk men ennå ikke kreativt” peikar

på at faget på dette steget først og fremst framstår som et praktisk fag. I

det siste kapitlet i rapporten, ”Musikkfaget på barnesteget – eit redusert

musikkfag?”, drøftar forfattarane om et lite fag er blitt ennå mindre gjennom

det valet av læringsaktivitetar lærarane synes å leggja opp til.
Series
HSH-rapport;2013/7

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit
 

 

Browse

ArchiveCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournalsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsDocument TypesJournals

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

Contact Us | Send Feedback

Privacy policy
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Service from  Unit