Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorEngelsen, Knut Steinar
dc.contributor.authorJernes, Margrethe
dc.contributor.authorKvinge, Lars Malvin
dc.contributor.authorVangsnes, Vigdis
dc.contributor.authorØkland, Nils Tore Gram
dc.date.accessioned2011-05-20T10:30:03Z
dc.date.available2011-05-20T10:30:03Z
dc.date.issued2011-05-20
dc.identifier.issn1892-0489
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/152132
dc.description.abstractDIGOB-prosjektet har hatt som siktemål å studere barns aktivitet rundt datamaskinen i barnehagen. Prosjektet har tre delstudier med til dels ulike perspektiv. I delstudie 1 studerer vi det språklege samspelet rundt barns leik med digitale spel. Delstudie 2 ser på roller og inklusjon i barn-barn og barn-vaksen samspel rundt bruk av digital teknologi i barnehagen. Eit viktig perspektiv i begge desse studiane har vore å sjå på dei vaksne si rolle i høve til barna sin databruk. Delstudie 3 er ei nasjonal spørjeundersøking blant styrarar i norske barnehagar om utbreiing av og haldningar til digitale verktøy i barnehagen. Analysane viser på den eine sida at dei fleste barnehagane brukar digitale verktøy i dei pedagogiske aktivitetane og at haldninga generelt sett er positiv. På den andre sida vert det vist til nokre utfordringar når det gjeld førskulelæraren si rolle i dei digitale kontekstane. Analysen knytt til dei digitale spela viser at pedagogane strevar med å finne sin plass mellom barnet og teknologien, og at det er eit stort behov for å utvikle kompetanse på feltet både på individuelt og organisatorisk nivå.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.relation.ispartofseriesHSH-rapport;2011/4
dc.titleDigitale objekts plass i barns sosiale og språklege danning i barnehagen (DIGOB): Prosjektnr. NFR: 187576en_US
dc.typeResearch reporten_US
dc.source.pagenumber37en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel