Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorTveit, Toralf J.
dc.date.accessioned2009-03-31T11:58:37Z
dc.date.issued2009-03-31T11:58:37Z
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/152083
dc.description.abstractNorge har dei siste tiåra utvikla seg til å bli eit fleirkulturelt samfunn, men innslaga av barn med minoritetsspråk er ujevnt fordelt kommunane imellom. Ca. 8 prosent av elevane i Norge har eit anna morsmål enn norsk eller samisk, medan dette gjeld for meir enn ein tredjedel av elevane i osloskolen. I osloskolen er det nå registrert 120 ulike språk (Svendsen 2004). Antalet minoritetsspråklege elevar vart meir enn fordobla i løpet av 1990-åra (Bakken 2003b), og situasjonen i dag er at dei fleste skulane i Norge har innslag av elevar med ein annan kulturell bakgrunn enn den norske. Ikkje rart at 2008 er utropt til ’mangfaldsåret’!en
dc.format.extent50570 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonoren
dc.titleKulturkollisjon: innvandrarbarns møte med norsk grunnskole i lys av Polanyis teori om taus kunnskapen
dc.typeOthersen


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel