Browsing Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett / Faculty of Education, Arts and Sports by Subject "didaktikk"
Now showing items 1-14 of 14
-
Bokmålssamanfall i nynorske elevtekstar: ein komparativ studie
(Master thesis, 2023)Denne masteroppgåva har som føremål å gi ei større oversikt over kva normavvik ein finn i nynorske elevtekstar og få eit svar på kor stor del av desse som er samanfallande med bokmålsnorma. Dette for å tydeleggjere kva ... -
«Come to Nepal and make a difference!» Volontørturisme i Nepal
(Master thesis, 2016-05-18)Denne masteroppgåva set søkjelys på det stadig meir utbreidde globale sosiale fenomenet volontørturisme («volunteer tourism»). Dette er ein kvalitativ studie, basert på to månadar med feltarbeid i Nepal hausten 2015. Gjennom ... -
Didaktisk fagkompetanse i spenningsfeltet mellom fag og kvardagsliv i barnehagen : utvikling av ei meir praksisforankra førskulelærarutdanning : rapport frå PIL-prosjektet ved HSF
(HSF Rapport;4/2011, Research report, 2011) -
Eit self-study av constraintsbasert didaktikk i livredningsopplæring ute
(Master thesis, 2023)Denne masteroppgåva har vore oppteken av ein kroppsøvingslærar sine eigne erfaringar i møte med constraintsbasert didaktikk knytt til livredningsopplæring ute. Bakgrunnen for studien var basert på tre faktorar. Den eine ... -
Elenergilærerens danningsforståelse i undervisning med utstyr. En kvalitativ undersøkelse av danningsforståelse på vg2 elenergi
(Master thesis, 2017-02-15)Kompetanse er et begrep som har fått økende plass i den videregående skolen de siste årene. Fokuset på dette begrepet sammen med utdanningspolitiske endringer har ført til diskusjoner rundt lærernes frihet til å ta didaktiske ... -
Eleven først, så studenten
(HSF Notat, Book, 2006)Målet med prosjektet er å skapa auka kompetanse og forståing mellom ulike partar i praksissituasjonar i grunnskulen. Den didaktiske hovudideen var at høgskulelærarar i norsk og matematikk sjølve arbeidde direkte mot elevar ... -
En kvalitativ studie om hvordan kroppsøvingslærere arbeider didaktisk med kroppspressproblematikk på mellomtrinnet
(Master thesis, 2022)Denne studien gir innblikk i fire kroppsøvingslæreres refleksjoner omkring kroppssyn og hvordan de arbeider med kroppspressproblematikk blant elever på mellomtrinnet. Studien undersøker også hvorvidt lærerne opplever at ... -
«Fotspor» i ei ny retning Ei gruppe tiandeklassingar sine opplevingar av bruk av ein mobilapplikasjon som eit digitalt læremiddel i undervisning i valfag.
(Master thesis, 2017-05-15)Valfag vart igjen innført på ungdomstrinnet i 2012, med bakgrunn i eit ønskje om å legge til rette for ei meir praktisk, variert, utfordrande, relevant og meiningsfull opplæring for elevane på ungdomstrinnet. Om lærarane ... -
Ingen pensum eller eksamenar – kva øver dei til?
(Master thesis, 2021)Tema for denne oppgåva er musikk i folkehøgskule. Musikk er eitt av mange faglege tilbod i skuleslaget som i 2020 fekk høgast score på trivsel i ei EPSI-undersøking der foreldre, elevar og studentar deltok. Føremålet med ... -
Kartlesing i kroppsøvingsfaget: En studie av et undervisningsopplegg i kartlesing gjennom en intervensjon med constraintsbasert didaktikk
(Master thesis, 2019)Bakgrunnen for denne masterstudien var å få bedre innsikt som kroppsøvingslærere om hvordan elevene tilegner seg kunnskap og ferdigheter i kartlesing. Å kunne bruke kart til å orientere seg er et nokså tydelig mål for ... -
Meisterlære og instrumentalundervisning sett frå eit didaktisk perspektiv – eit studie av metodar og verktøy i undervisninga til tre messingpedagogar
(Master thesis, 2016-05-18)I denne masteroppgåva skal eg undersøka undervisningspraksisen til tre messingpedagogar, og sjå kva metodar og verktøy dei nyttar i si undervisning. Vidare skal eg sjå korleis ein kan forstå desse metodane ut i frå ... -
“Og så kvinnene…” Ei analyse av framstillinga av kvinner i historielærebøker for ungdomstrinnet i perioden 1960-2008
(Master thesis, 2016-05-18)Gir historiebøkene oss automatisk assosiasjonar om ei mannsdominert framstilling? Er det slik at kvinner og deira historie blir usynleggjort i tekst og bilete i historielærebøkene? Eller har kvinnehistorie og kvinnelege ... -
«Om man ikke skal bruke tid på Holocaust, hva skal man bruke det på da?» Didaktisk potensiale i fortellingen om Holocaust og hvordan det blir ivaretatt i norsk skole
(Master thesis, 2016-05-18)Denne oppgaven er en studie av hva som er det didaktiske potensialet i fortellingen om Holocaust, og hvordan det blir ivaretatt i den norske skolen. Dette er gjort ved analyse av lærebøker i historie og intervjuer av lærere ... -
Teknisk verktøy eller didaktisk virkemiddel; noen reflekterende betraktninger rundt IKT
(Norsk pedagogisk tidsskrift 2005 No 3, Journal article, 2005)Å bruke IKT i undervisningen er et sentralt satsingsområde fra UFDs sider. Tjener dette til å styrke studentenes læringsarbeid eller er det «effektivt forførende»? Artikkelen fokuserer på ulike bruksområder for å få ...