Blar i Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett / Faculty of Education, Arts and Sports på dokumenttype "Research report"
Viser treff 21-27 av 27
-
Skolefagsundersøkelsen 2009: Utdanning, skolefag og teknologi
(HSH-rapport;2010/1, Research report, 2010)Denne rapporten er et ledd i forskningsprosjektet ”Education, Curricula & Technology” ved Høgskolen Stord/Haugesund. Prosjektet støttes av Norges forskningsråd under programmet for strategiske høgskoleprosjekter rettet mot ... -
Skolefagsundersøkelsen 2011: Praktiske og estetiske fag på barnesteget i norsk grunnskule
(HSH-rapport;2013/7, Research report, 2013)Skolefagsundersøkelsen 2011 gir oppdatert kunnskap om ulike sider ved skulefaga kroppsøving, kunst og handverk, mat og helse og musikk slik desse blir praktiserte på barnesteget i den norske grunnskulen. Innsamlinga av ... -
Supplerende kartlegging av kulturlandskap i Sunnhordland 2009-2010: Oppdatering og status
(HSH-rapport;2011/2, Research report, 2011-01-28)Dette arbeidet bygger på rapporten ”Naturtypekartlegging i Fitjar og Stord” (Moe og Fadnes, 2008) og rapporten ”Nye funn av karplanter og Sopp i Sunnhordland 2008 – oppdatering og status” (Fadnes, 2008). I løpet av 2009 ... -
Utbreiing, bruk og haldningar til digitale verktøy og spel i norske barnehagar: Resultat frå ei nasjonal spørjeundersøking
(HSH-rapport;2010/2, Research report, 2010)Denne rapporten skildrar resultata frå ei landsomfattande spørjeundersøking blant barnehagestyrarar om utbreiing, bruk og haldningar knytt til digitale verktøy og PC-spel i norske barnehagar. Undersøkinga er gjort av ... -
Vektlegging av kvarandrevurdering/medstudentvurdering i grunnskulelærarutdanninga
(Research report, 2018) -
Å lære å bli lærar : om læring og undervisning i fag, tema og ferdigheiter i ny lærarutdanning
(HSF-Rapport;6/2011, Research report, 2011)Lærarutdanningane er i støypeskeia. Frå hausten 2011 blir studentar tekne opp til Grunnskulelærarutdanning og ikkje til Allmennlærarutdanning. Denne rapporten dokumenterer korleis ein arbeider ved HiSF for å fylle ei ...