Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorRossehaug, Hanne Lise
dc.contributor.authorLier, Sigmund
dc.date.accessioned2010-01-19T12:35:04Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/150593
dc.description.abstractFormålet med denne studien har vore å undersøkje om lærarar opplever at dei utviklar dugleik i klasseleiing gjennom ein periode med deltaking i skuleutviklingsprogrammet Respekt. Vidare har vi undersøkt om ei slik utvikling har samanheng med samarbeid med kollegaer og den belastninga lærarane opplever i møtet med elevane. Studien byggjer på data samla inn av Senter for atferdsforskning. Innsamlingsmetoden som er nytta, er kvantitative spørjeskjema, der lærarane som har vore med i programmet, har svart. Funna er blitt analyserte i SPSS. Resultata for lærarane synte utvikling, men utviklinga var ulik for ulike grupper av lærarar. Funna må tolkast med varsemd. Resultatet kan indikere at deltaking i programmet aukar dugleiken innanfor einskilde aspekt ved klasseleiing. Dette må sjåast i samanheng med samarbeidet med kollegaer og den opplevde belastninga knytt til elevane. Konklusjonen er at Respekt-programmet ser ut til å ha positiv innverknad på utvikling av ulike sider ved klasseleiing for lærarane, i den perioden lærarane var med i programmet. Det bør forskast vidare for å sjå nærare på om Respekt-programmet har reell innverknad på utviklinga av klasseleiingsdugleik.en
dc.format.extent1001676 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonnoen
dc.titleDen autoritative læraren : ein studie av klasseleiarar i utvikling gjennom deltaking i Respekt-programmeten
dc.typeMaster thesisen


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel