Digitale verktøy i undervisninga : korleis kan bruk av digitale verktøy fremje fagleg kompetanse?
dc.contributor.author | Hjertenes, Helge | |
dc.contributor.author | Hammerseth, Anders | |
dc.contributor.author | Walsvik, Ståle | |
dc.contributor.author | Berge, Lidvar | |
dc.date.accessioned | 2010-07-27T08:19:59Z | |
dc.date.available | 2010-07-27T08:19:59Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/150380 | |
dc.description | Denne rapporten er eit pedagogisk utviklingsarbeid, gjennomført våren 2010 ved Høgskulen i Sogn og Fjordane. Arbeidet er ei eksamensinnlevering i studiet praktisk-pedagogisk utdanning, deltid. Rapporten tek for seg utviklingsaksjonar gjennomført i fire ulike fag i den vidaregåande skulen. | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.title | Digitale verktøy i undervisninga : korleis kan bruk av digitale verktøy fremje fagleg kompetanse? | en_US |
dc.type | Student paper, others | en_US |