Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorØynebråten, Elisabeth
dc.contributor.authorHauglund, Silje Fredheim
dc.contributor.authorNjøs, Eldbjørg
dc.date.accessioned2010-08-05T10:41:40Z
dc.date.available2010-08-05T10:41:40Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/149708
dc.descriptionFørskulelærarutdanning ID 384 Mai 2010en_US
dc.description.abstractFormålet med oppgåva var å finne ut i kva grad barna kan medverke i forhold til turar til naturleikeplassen og kva rolle førskulelæraren hadde i dette. For å innhente data nytta me ei kvalitativ forskingsmetode. Me nytta ein førskulelærar og åtte barn, i tillegg til at me fekk tak i ein førskulelærar til for å få fleire synspunkt. Førskulelærarane og barna vart intervjua og me gjennomførte to opplegg der me tok barna med til naturleikeplassen. Opplegget gjekk ut på at barna skulle medverke når det gjaldt planlegging, gjennomføring og etterarbeid av tur. På den første turen var barna deltakande og dei vaksne styrte, medan rollane var motsett på den andre turen. Me har sett data frå intervju og observasjon opp mot teori om medverknaden_US
dc.language.isonnoen_US
dc.titleBarns medverknad i barnehagenen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.source.pagenumber51en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel