• norsk
    • English
  • norsk 
    • norsk
    • English
  • Logg inn
Vis innførsel 
  •   Hjem
  • Høgskulen på Vestlandet
  • Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett / Faculty of Education, Arts and Sports
  • Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag
  • Vis innførsel
  •   Hjem
  • Høgskulen på Vestlandet
  • Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett / Faculty of Education, Arts and Sports
  • Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag
  • Vis innførsel
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Fysisk aktivitet, ernæring og helse i zambiske førskular

Sleen, Katrine
Bachelor thesis
Thumbnail
Åpne
Bachelor2009_FysiskAktivitetGK.pdf (297.8Kb)
Permanent lenke
http://hdl.handle.net/11250/149706
Utgivelsesdato
2009
Metadata
Vis full innførsel
Samlinger
  • Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfag [1741]
Sammendrag
Tittelen på oppgåva mi er ”Fysisk aktivitet, ernæring og helse i zambiske førskular”. Grunnen for at eg valte dette temaet er at det er noko som interesserer meg, og eg kunne tenke meg at dette var noko som var annleis i Zambia enn det er i Noreg. Problemstillinga mi blei ut frå dette: ”Fysisk aktivitet, ernæring og helse i zambiske førskular”

-

Korleis er det?

-

Kvifor?

-

Samanlikna med det norske, med vekt på faget fysisk fostring

Eg har tok utgangspunkt i ein barnehage i Zambia, der eg observerte det dei gjorde og så gjennomførte eg eit intervju med den eine læraren i den førskulen eg var i praksis. Etter å ha samla inn teori og empiri, satt eg meg ned å drøfta det eg hadde funne.

Eg såg med ein gong at det var store forskjellar mellom Noreg og Zambia, både når det gjaldt fysisk aktivitet og kosthald. Medan me i Noreg er veldig opptatt av å ha eit sunt kosthald i barnehagen, tek barna i Zambia med seg chips og brus til lunsj. Og medan me heile tida skal ut i skogen, og barna skal vere fysisk aktive, har dei i Zambia ein dag der dei er fysisk aktive, ikkje kvar dag slik som i Noreg. Men etter å ha sett dette, og byrja og drøfte det, fann eg mange grunnar til desse forskjellane. Blant anna er fedme eit stort problem i Noreg, medan i Zambia har dei eit problem med undervektige barn. I Noreg er det mykje stillesittande aktivitetar, medan i Zambia går dei til skulen og har andre aktivitetar enn fjernsyn og data. Samtidig har me i Noreg eit klima som gjer at me til ei kvar tid kan vere ute, så lenge me har klede til det. I Zambia kan det bli så varmt at barna kan blø naseblod dersom dei har for mykje fysisk aktivitet. Og så er det forskjellige ressursar, i Noreg har ein vaksen ansvar for 4-5 barn, medan i Zambia har ein vaksen ansvar for 20-30 barn. Dette vil sjølvsagt gjere at det blir vanskelegare å ta barna med på tur.
Beskrivelse
Global Knowledge GK 302 000

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit
 

 

Bla i

Hele arkivetDelarkiv og samlingerUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifterDenne samlingenUtgivelsesdatoForfattereTitlerEmneordDokumenttyperTidsskrifter

Min side

Logg inn

Statistikk

Besøksstatistikk

Kontakt oss | Gi tilbakemelding

Personvernerklæring
DSpace software copyright © 2002-2019  DuraSpace

Levert av  Unit