dc.contributor.author | Roald, Knut | |
dc.date.accessioned | 2008-06-20T09:11:40Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.isbn | | |
dc.identifier.issn | 0806-1688 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/149559 | |
dc.description.abstract | Denne rapporten er ein revisjon og ei utviding av ein HSF-publikasjon frå 2004 med same tittel. Ettersom organisasjonslæring har fått ein stadig meir sentral plass i både pedagogiske fagtekstar og utdanningspolitiske dokument, har interessa for publikasjonen vore stor. Samtidig har både lærarar og skoleleiarar etterspurt konkretiseringar av omgrepet "lærande organisasjonar", noko det nye kp.3 søker å imøtekome.
Kp. 1 "Skolar som lærande organisasjonar - kva kan det bety?" har primært eit praktisk siktemål, medan kp 2 "Skolar som lærande organisasjonar - teoriar om organisasjonslæring og utviklingsarbeid" går nærare inn på aktuelle teoretiske perspektiv. Kp.3 "Kva kjenneteiknar lærande skolar?" er ei oppsummering av karakteristiske trekk som kjem fram i empiriske undersøkingar av utviklingsarbeid ved skolar. | en |
dc.format.extent | 708130 bytes | |
dc.format.mimetype | application/pdf | |
dc.language.iso | nor | no |
dc.relation.ispartofseries | Rapport | en |
dc.relation.ispartofseries | 2/2008 | en |
dc.subject | organisasjonslæring | en |
dc.subject | lærande organisasjonar | en |
dc.subject | utviklingsarbeid | en |
dc.subject | leiing | en |
dc.subject | Avdeling for lærarutdanning og idrett | |
dc.title | Organisasjonslæring i skolar : teoretiske og praktiske perspektiv | en |
dc.type | Book | en |
dc.subject.nsi | VDP::Social science: 200::Education: 280 | en |
dc.source.pagenumber | 51 s. | |