Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorRoald, Knut
dc.date.accessioned2008-06-20T09:11:40Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.isbn
dc.identifier.issn0806-1688
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/149559
dc.description.abstractDenne rapporten er ein revisjon og ei utviding av ein HSF-publikasjon frå 2004 med same tittel. Ettersom organisasjonslæring har fått ein stadig meir sentral plass i både pedagogiske fagtekstar og utdanningspolitiske dokument, har interessa for publikasjonen vore stor. Samtidig har både lærarar og skoleleiarar etterspurt konkretiseringar av omgrepet "lærande organisasjonar", noko det nye kp.3 søker å imøtekome. Kp. 1 "Skolar som lærande organisasjonar - kva kan det bety?" har primært eit praktisk siktemål, medan kp 2 "Skolar som lærande organisasjonar - teoriar om organisasjonslæring og utviklingsarbeid" går nærare inn på aktuelle teoretiske perspektiv. Kp.3 "Kva kjenneteiknar lærande skolar?" er ei oppsummering av karakteristiske trekk som kjem fram i empiriske undersøkingar av utviklingsarbeid ved skolar.en
dc.format.extent708130 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonorno
dc.relation.ispartofseriesRapporten
dc.relation.ispartofseries2/2008en
dc.subjectorganisasjonslæringen
dc.subjectlærande organisasjonaren
dc.subjectutviklingsarbeiden
dc.subjectleiingen
dc.subjectAvdeling for lærarutdanning og idrett
dc.titleOrganisasjonslæring i skolar : teoretiske og praktiske perspektiven
dc.typeBooken
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280en
dc.source.pagenumber51 s.


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel