Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHelland, Synneva
dc.date.accessioned2008-07-29T09:39:00Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.isbn
dc.identifier.issn0806-1688
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/149537
dc.description.abstractTemaet er problembasert læring (PBL) slik forfattarane har brukt læringsmodellen i lærarutdanningane ved Høgskulen i Sogn og Fjordane. Arbeidsmodellen vert beskriven gjennom vår arbeidsmåte og dei erfaringane vi har gjort i ulike samanhengar innan førskule- og allmennlærarutdanningane. Biblioteket har ein sentral plass i arbeidet. Heftet er også ein dokumentasjon på arbeidet dei seks forfattarane har gjort knytt til temaet.en
dc.format.extent1244331 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isonoren
dc.relation.ispartofseriesHSF Rapporten
dc.relation.ispartofseries7/2007en
dc.subjectAvdeling for lærarutdanning og idretten
dc.subjectproblembasert læringen
dc.subjectpblen
dc.subjectlærerutdanningen
dc.titleErfaringar med den problembaserte læringsmodellen i lærarutdanningaen
dc.typeBooken
dc.subject.nsiVDP::Social science: 200::Education: 280en


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel