Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorReinsnes, Eline
dc.contributor.authorGirma, Lydia Fikre
dc.date.accessioned2024-07-08T10:57:41Z
dc.date.available2024-07-08T10:57:41Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3139259
dc.descriptionBachelor i barnehagelærerutdanning. Høgskulen på Vestlandet, campus Bergenen_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandeten_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleHvordan kan barnehagen tilrettelegge for aktiv deltakelse og utvikling i hverdagen for nyankomne minoritetsspråkelige barn?en_US
dc.title.alternativeHow can the kindergarten facilitate active involvement and development in their day-to-day of newly arrived children with a minority background in kindergarten?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.localcodeBACH301en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal