Hvordan kan barnehagen tilrettelegge for aktiv deltakelse og utvikling i hverdagen for nyankomne minoritetsspråkelige barn?
dc.contributor.author | Reinsnes, Eline | |
dc.contributor.author | Girma, Lydia Fikre | |
dc.date.accessioned | 2024-07-08T10:57:41Z | |
dc.date.available | 2024-07-08T10:57:41Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3139259 | |
dc.description | Bachelor i barnehagelærerutdanning. Høgskulen på Vestlandet, campus Bergen | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Hvordan kan barnehagen tilrettelegge for aktiv deltakelse og utvikling i hverdagen for nyankomne minoritetsspråkelige barn? | en_US |
dc.title.alternative | How can the kindergarten facilitate active involvement and development in their day-to-day of newly arrived children with a minority background in kindergarten? | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.localcode | BACH301 | en_US |