Hvordan tilrettelegger barnehagelærere for variert læring i naturen – og på hvilken måte brukes estetiske læreprosesser i dette arbeidet?
dc.contributor.author | Olsen, Sandra | |
dc.contributor.author | Wold, Marit Sperrevik | |
dc.date.accessioned | 2024-07-08T06:49:36Z | |
dc.date.available | 2024-07-08T06:49:36Z | |
dc.date.issued | 2024 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3139184 | |
dc.description | Bachelor i barnehagelærerutdanning. Høgskulen på Vestlandet, campus Bergen | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Hvordan tilrettelegger barnehagelærere for variert læring i naturen – og på hvilken måte brukes estetiske læreprosesser i dette arbeidet? | en_US |
dc.title.alternative | How do preschool teachers facilitate varied learning in nature – and in what ways are aesthetic learning processes employed in this work? | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.localcode | BACH301 | en_US |