Studentmedverknad i utviklinga av ein didaktisk praksis i barnehagelærarutdanninga
dc.contributor.author | Arnesen, Trond Egil | |
dc.contributor.author | Størkson, Marianne | |
dc.contributor.author | Sierra, Bendik | |
dc.date.accessioned | 2024-04-04T09:16:29Z | |
dc.date.available | 2024-04-04T09:16:29Z | |
dc.date.created | 2024-01-10T15:03:17Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-15-06098-9 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3124801 | |
dc.description.abstract | I dette kapittelet vert ein casestudie av ein didaktisk praksis i barnehagelærarutdanninga presentert. Studien tek for seg studentmedverknad i utvikling av ein didaktisk praksis med fokus på friluftsliv for dei yngste i barnehagen. Resultata syner at studentmedverknaden tok ulik form i ulike fasar av utviklingsarbeidet. | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | Universitetsforlaget | en_US |
dc.relation.ispartof | Didaktiske praksiser i lærerutdanning - steder i et landskap | |
dc.title | Studentmedverknad i utviklinga av ein didaktisk praksis i barnehagelærarutdanninga | en_US |
dc.type | Chapter | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |
dc.description.version | acceptedVersion | en_US |
dc.source.pagenumber | 80-98 | en_US |
dc.identifier.cristin | 2224091 | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 1 |
Tilhørende fil(er)
Denne innførselen finnes i følgende samling(er)
-
Import fra CRIStin [3604]
-
Institutt for idrett, kosthald og naturfag [1006]