Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorPupe, Tiril Løbersli
dc.contributor.authorRasathurai, Nathalie
dc.contributor.authorRogne, Silje
dc.contributor.authorSteffensen, Eline Eide
dc.date.accessioned2023-11-07T07:35:35Z
dc.date.available2023-11-07T07:35:35Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3100909
dc.description.abstractI dagens konkurransedyktige marked er det avgjørende for bedrifter å fokusere på merkevarebygging. En velutviklet merkevare kan hjelpe bedrifter med å skille seg ut i markedet, tiltrekke seg kunder og skape lojalitet. For små og mellomstore bedrifter kan det være spesielt utfordrende å overleve i et marked som er preget av sterk konkurranse. På bakgrunn av dette ønsket vi å undersøke hvordan multibrand butikkene HEIM, INFINITY og KONTUR bygger sine merkevarer. Vi har benyttet en kombinasjon av kvalitative og kvantitative metoder, med semistrukturerte dybdeintervjuer, andre tekstdata og spørreundersøkelser for å samle inn data. Våre funn indikerer at disse merkevarene fokuserer sterkt på kundeservice og bruk av sosiale medier for å overleve i markedet. De legger også stor vekt på å utvikle personlige relasjoner med kundene sine, noe som gir dem en konkurransefordel i forhold til større kjeder.en_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandeten_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectMerkevarebyggingen_US
dc.subjectMultibrand-butikkeren_US
dc.subjectKonkurranseen_US
dc.titleMerkevarebygging – mer enn bare trender og visuell identitet - En komparativ casestudie av multibrand-butikkene HEIM, INFINITY og KONTURen_US
dc.title.alternativeBranding – more than just trends and visual identity - A comparative case study of the multibrand stores HEIM, INFINITY, and KONTURen_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.localcodeØMF190en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal