Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorPollen, Roger Øye
dc.date.accessioned2023-09-26T05:53:55Z
dc.date.available2023-09-26T05:53:55Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3091889
dc.descriptionMaster i læring og undervisning Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett (FLKI) Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking 2023en_US
dc.description.abstractSom lærar har eg eit ønskje om å forstå kva som påverkar skrivinga og skriveutviklinga til elevar. Føremålet med denne masteroppgåva er å undersøkje mottakarmedvit i elevtekstar på ungdomsskulen. Problemstillinga blei undersøkt ved ein metodetriangulering av elevtekstanalyse og klasseromsobservasjon. Forskingsdesignet er kvalitativ tekstanalyse og observasjon av to skriveinstruksar for å forstå val ungdomsskuleelevar har gjort i sin skriveprosess. Oppdraget elevane fekk var å skrive ein tekst om ungdommar sitt klima og miljø-ansvar som skal publiserast på ein klimanettstad for ungdom. Den konstruerte «fiktive» mottakaren er eksplisitt gjort greie for i oppgåva, samstundes som oppgåva forsøker å skape ein retorisk situasjon for elevane. Datamaterialet vart analysert og resulterte i nokre hovudfunn: Elevane adresserer to mottakarar: Den jamaldrande retoriske situasjonen og den «skulske» retoriske situasjonen. I tillegg er det primært to skrivehandlingar som dominerer blant elevane: Å beskrive og å overtyde. Vidare ser vi også at dei elevane som adresserer den jamaldrande mottakaren i hovudsak nyttar skrivehandlinga å overtyde, mens dei elevane som adresserer den skulske mottakaren nyttar å beskrive.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandeten_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectElevteksten_US
dc.subjectMottakarmedviten_US
dc.subjectRetorisk situasjonen_US
dc.subjectDobbeltbotna mottakarinstansen_US
dc.subjectAutentisk skrivesituasjonen_US
dc.titleMottakarmedvit i elevtekstar på ungdomsskulenen_US
dc.title.alternativeAudience awareness in student texts at secondary schoolen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.description.localcodeMGUNO550en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal