Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorIvanus, Camilla Akse
dc.contributor.authorLiahagen, Heidi Helling
dc.date.accessioned2023-09-26T05:11:02Z
dc.date.available2023-09-26T05:11:02Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3091875
dc.description.abstractFormålet med denne oppgåva var og sjå på om barnehagepersonalet jobba med likestilling eller er bevist på dette temaet og korleis barn blir møtt av personalet om morgonen ved levering. Og om barnets kjønn hadde noko og seie på måten dei tilsette møtte barnet. Vi synes at dette er eit interessant tema å sjå nærmare på då nesten alle norske barn går i barnehagen, og personalet spelar ein viktig rolle i barnas liv. Vår problemstilling blei då: «Møter personalet barna likt uavhengig av kjønn?» I forbindelse med våre funn ser vi at jenter og gutar blir møtt på forskjellige måtar og med forskjellige forventningar. Vi ser også at kjønn blir ein måte og kategorisere barn på. Dette er noko av det same som kjem fram både i tidlegare forsking og teori vi har funne og jobba meden_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandeten_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleMøter vi barn likt i barnehagen?en_US
dc.title.alternativeDo we meet children the same way in kindergarten?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.localcodeBACHD401en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal