Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorRuud, Jenni
dc.date.accessioned2023-09-21T11:54:00Z
dc.date.available2023-09-21T11:54:00Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3091078
dc.descriptionMaster i grunnskolelærerutdanning 1. - 7. trinn, matematikk. Høgskulen på Vestlandet, campus Sogndalen_US
dc.description.abstractFøremålet med denne masteroppgåva er å finne ut korleis ein som lærar kan arbeide, for at elevane etter 3.trinn skal kunne nytte seg av hensiktsmessige strategiar i addisjon og subtraksjon. Dette temaet har blitt forska på ved å nytte eit kvalitativt forskingsintervju med tre lærar som har arbeida i skulen i minst 3 år, har minst 30 studiepoeng i matematikk og som arbeidar eller har arbeida på 3.trinn. Resultatet frå studien viser at lærarane har bestemte reknestrategiar som dei ynskjer at elevane skal lære seg. Standardalgoritmen blir nemnt av alle lærarane som ein hensiktsmessig reknestrategi, medan ein lærar har fokus på at det er viktig å lære elevane fleire strategiar. Lærarane har konkretar og representasjonar tilgjengeleg for elevane i klasserommet, og hentar desse spesielt til dei elevane som slit. Når ein skal ha strategiopplæring er det nokre faktorar som går igjen som viktige: Språk, å vere modell for læring, variasjon og å bygge på elevane sine eksisterande kunnskapar. Talforståing er ein viktig faktor for at elevane skal kunne nytte seg av hensiktsmessige strategiar. Dersom elevane har utfordringar med å lære seg addisjon og subtraksjon, så er det lurt å kartlegge kunnskapen til eleven og deretter nytte tida og ressursar for å tilpasse undervisninga til eleven.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandeten_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectmatematikken_US
dc.subjectaddisjonen_US
dc.subjectsubstraksjonen_US
dc.subjectstrategieren_US
dc.titleElevane sin tileigning av hensiktsmessige strategiar i addisjon og subtraksjon –frå eit lærarperspektiven_US
dc.title.alternativeThe student’s acquisition of appropriate strategies in addition and subtraction -from a teacher’s perspectiveen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.description.localcodeMGBMA550en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal