Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSaue, Ine Charlotte Natås
dc.contributor.authorAlræk, Irina Marie
dc.contributor.authorTran, May Lin Ho
dc.date.accessioned2023-09-20T11:18:04Z
dc.date.available2023-09-20T11:18:04Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3090786
dc.descriptionMaster i barnehagelærerutdanning, Høgskulen på Vestlandet, campus Bergenen_US
dc.description.abstractI vårt studie ville vi undersøke bruken av interaktivitet for barnehagebarn gjennom en praktisk del, samt undersøke hvilke prosessuelle valg og rammefaktorer som har vært fremtredende i denne prosessen. Målet var å se om interaktivitet fungerte for barnehagebarn, og hvordan vi opplevde denne interaksjonen. Vi har anvendt kollaborativ autoetnografisk metode, hvor vi forsker på oss selv. Vi har innhentet data fra våre egne erfaringer underveis, samt reflektert over graden av interaktivitet under hver forestilling vi har hatt, til sammen har dette blitt våre resultater som blir drøftet. Avslutningsvis presenterer vi våre funn og begrunner vår konklusjonen_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandeten_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectbarnehagebarnen_US
dc.subjectinteraktiviteten_US
dc.titleVeien til en interaktiv forestilling for barnehagebarnen_US
dc.title.alternativeThe process of an interactive performance for kindergarten childrenen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.description.localcodeBACH301en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal