dc.contributor.author | Hovland, Ane Kristina | |
dc.contributor.author | Sannebro, Markus Lars | |
dc.date.accessioned | 2023-09-19T05:38:32Z | |
dc.date.available | 2023-09-19T05:38:32Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3090214 | |
dc.description | Grunnskulelærarutdanning 1.-7. og 5.-10. trinn
Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett (FLKI)
Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking
2023 | en_US |
dc.description.abstract | I følgje ei stortingsmelding er det viktig å finna løysingar på framtida sine samfunnsutfordringar. Det vil vera behov for kognitiv og sosial kompetanse innan problemløysing og kritisk tenking. Det vil derfor vera viktig å finna læringsverktøy i matematikk som kan bidra til at elevane får gode ferdigheiter i slik kompetanse. Escape Room (ER) kan vera eit læringsverktøy til dette. Vårt prosjekt bidreg til innsikt i fire grunnskulelærarar sine erfaringar kring bruk av ER som eit verktøy i matematikkundervisning. I denne masteroppgåva har det blitt fokusert på denne problemstillinga:
Kva erfaring har fire lærarar i grunnskulen med bruk av Escape Room (ER) som eit verktøy i matematikkundervisning?
Prosjektet byggjer på eit teorigrunnlag knytt til ER-konseptet og utdannings-ER. Samt teoretisk grunnlag som gjer seg gjeldande til ER i undervisning. For å undersøke lærarane sine erfaringar med bruk av ER har me nytta ein kvalitativ forskingstilnærming. Til dette er det er blitt gjennomført to semistrukturerte gruppeintervju med lærarar på to ulike grunnskular i regionen Sogn og Fjordane.
Resultat frå prosjektet viser at lærarane har gode erfaringar med bruk av ER i matematikkundervisning. Dei viser til at elevane viser stort engasjement og motivasjon når dei arbeidar i eit ER. Det fremjar utforsking, problemløysing og kritisk tenking i matematikk. I tillegg er det eit verktøy der elevane må snakka matematikk og arbeida i grupper. Ved bruk av ER i matematikkundervisning er det også einskilde hemmande rammefaktorar som kan påverka prioritering av læringsverktøyet i negativ retning. Dette har ført til at dei har prøvd å tilpassa det tradisjonelle ER til eit meir undervisningsvennleg konsept. Prosjektet kan bidra til at andre lærarar som ynskjer å engasjera elevane i undervisninga på ein interaktiv og underhaldande måte, kan henta inspirasjon frå lærarane sine erfaringar. | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.subject | Escape Room | en_US |
dc.subject | Læringsverktøy | en_US |
dc.subject | Matematikkundervisning | en_US |
dc.title | Frigjering av eit potensial - Fire lærarar sine erfaringar med bruk av Escape Room som eit verktøy i matematikkundervisning | en_US |
dc.title.alternative | Unlocking the potential - Four teachers' experiences with use of Escape Room as a tool in mathematics teaching | en_US |
dc.type | Master thesis | en_US |
dc.description.localcode | MGUMA550 | en_US |
dc.description.localcode | MGBMA550 | |