Show simple item record

dc.contributor.authorHovland, Ane Kristina
dc.contributor.authorSannebro, Markus Lars
dc.date.accessioned2023-09-19T05:38:32Z
dc.date.available2023-09-19T05:38:32Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3090214
dc.descriptionGrunnskulelærarutdanning 1.-7. og 5.-10. trinn Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett (FLKI) Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking 2023en_US
dc.description.abstractI følgje ei stortingsmelding er det viktig å finna løysingar på framtida sine samfunnsutfordringar. Det vil vera behov for kognitiv og sosial kompetanse innan problemløysing og kritisk tenking. Det vil derfor vera viktig å finna læringsverktøy i matematikk som kan bidra til at elevane får gode ferdigheiter i slik kompetanse. Escape Room (ER) kan vera eit læringsverktøy til dette. Vårt prosjekt bidreg til innsikt i fire grunnskulelærarar sine erfaringar kring bruk av ER som eit verktøy i matematikkundervisning. I denne masteroppgåva har det blitt fokusert på denne problemstillinga: Kva erfaring har fire lærarar i grunnskulen med bruk av Escape Room (ER) som eit verktøy i matematikkundervisning? Prosjektet byggjer på eit teorigrunnlag knytt til ER-konseptet og utdannings-ER. Samt teoretisk grunnlag som gjer seg gjeldande til ER i undervisning. For å undersøke lærarane sine erfaringar med bruk av ER har me nytta ein kvalitativ forskingstilnærming. Til dette er det er blitt gjennomført to semistrukturerte gruppeintervju med lærarar på to ulike grunnskular i regionen Sogn og Fjordane. Resultat frå prosjektet viser at lærarane har gode erfaringar med bruk av ER i matematikkundervisning. Dei viser til at elevane viser stort engasjement og motivasjon når dei arbeidar i eit ER. Det fremjar utforsking, problemløysing og kritisk tenking i matematikk. I tillegg er det eit verktøy der elevane må snakka matematikk og arbeida i grupper. Ved bruk av ER i matematikkundervisning er det også einskilde hemmande rammefaktorar som kan påverka prioritering av læringsverktøyet i negativ retning. Dette har ført til at dei har prøvd å tilpassa det tradisjonelle ER til eit meir undervisningsvennleg konsept. Prosjektet kan bidra til at andre lærarar som ynskjer å engasjera elevane i undervisninga på ein interaktiv og underhaldande måte, kan henta inspirasjon frå lærarane sine erfaringar.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandeten_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectEscape Roomen_US
dc.subjectLæringsverktøyen_US
dc.subjectMatematikkundervisningen_US
dc.titleFrigjering av eit potensial - Fire lærarar sine erfaringar med bruk av Escape Room som eit verktøy i matematikkundervisningen_US
dc.title.alternativeUnlocking the potential - Four teachers' experiences with use of Escape Room as a tool in mathematics teachingen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.description.localcodeMGUMA550en_US
dc.description.localcodeMGBMA550


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal