dc.contributor.author | Holmøyvik, Christine Michel | |
dc.contributor.author | Hvidevoll, Stella Drivenes | |
dc.contributor.author | Bygnes, Ingrid Skjerve | |
dc.date.accessioned | 2023-09-14T12:15:32Z | |
dc.date.available | 2023-09-14T12:15:32Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3089481 | |
dc.description | Bacheloroppgave i barnehagelærerutdanningen. Høgskulen på Vestlandet, campus Bergen. | en_US |
dc.language.iso | nob | en_US |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Hver atferd har en årsak, og det er personalets ansvar å lese den og forstå den. Hva gjør vi i møte med atferd som utfordrer? | en_US |
dc.title.alternative | Every behaviour has a cause, and it is the responsibility of the staff to read it and understand it. What do we do in face of challenging behaviour? | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.localcode | BACHD401 | en_US |