Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorNeteland, Maiken Kyrkjeeide
dc.contributor.authorNeteland, Simone
dc.contributor.authorSkjåstad, Pernille Årvik
dc.date.accessioned2023-09-12T12:14:27Z
dc.date.available2023-09-12T12:14:27Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3088883
dc.descriptionBachelor i barnehagelærerutdanning, Høgskulen på Vestlandet, campus Bergenen_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandeten_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.title«Hjelp - Eg vil så gjerne bli forstått!»: Korleis legg barnehagelærarar til rette for sosial inkludering av barn med språkvanskar, i barnegruppa?en_US
dc.title.alternative“Help – I really want to be understood!”: How do kindergarten teachers facilitate social inclusion of children with language difficulties, within a group of children?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.localcodeBACH301en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal