dc.contributor.author | Neteland, Maiken Kyrkjeeide | |
dc.contributor.author | Neteland, Simone | |
dc.contributor.author | Skjåstad, Pernille Årvik | |
dc.date.accessioned | 2023-09-12T12:14:27Z | |
dc.date.available | 2023-09-12T12:14:27Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/3088883 | |
dc.description | Bachelor i barnehagelærerutdanning, Høgskulen på Vestlandet, campus Bergen | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | «Hjelp - Eg vil så gjerne bli forstått!»: Korleis legg barnehagelærarar til rette for sosial inkludering av barn med språkvanskar, i barnegruppa? | en_US |
dc.title.alternative | “Help – I really want to be understood!”: How do kindergarten teachers facilitate social inclusion of children with language difficulties, within a group of children? | en_US |
dc.type | Bachelor thesis | en_US |
dc.description.localcode | BACH301 | en_US |