Show simple item record

dc.contributor.authorBakke, Andrine-Isolde Holmen
dc.contributor.authorRybska, Oliwia
dc.contributor.authorRisløv, Emma
dc.date.accessioned2023-09-12T07:48:52Z
dc.date.available2023-09-12T07:48:52Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3088786
dc.descriptionBachelor i barnehagelærerutdanning, Høgskulen på Vestlandet, campus Bergenen_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandeten_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleHvordan forstås barnas frilek i barnehagekonteksten i et utvalg barnehager på Vestlandet sammenlignet med et utvalg barnehager i Minnesota?en_US
dc.title.alternativeHow is children's free play understood in the kindergarten context in a selection of kindergartens in Western Norway compared to a selection of kindergartens in Minnesota?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.localcodeBACH301en_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal