Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorPedersen, Lillian
dc.contributor.authorBjørnestad, Elisabeth
dc.contributor.authorNornes-Nymark, Merete
dc.contributor.authorEngesæter, Mari
dc.contributor.authorAadland, Eivind
dc.date.accessioned2023-03-16T13:16:02Z
dc.date.available2023-03-16T13:16:02Z
dc.date.created2023-01-20T10:44:17Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.citationNordisk Barnehageforskning. 2022, 19 (3), 97-115.en_US
dc.identifier.issn1890-9167
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3058815
dc.description.abstractI artikkelen undersøker vi kva former for samspelskvalitet som kjem til syne hjå personalet i norske barnehagar observert med ECERS-R. Studien baserer seg på observasjonar frå 29 barnehageavdelingar der det standardiserte observasjonverktøyet Early Childhood Education Rating Scale – Revised (ECERS-R) vart nytta. Observasjonane vart gjennomførte tre timar på føremiddagen og avslutta med samtale med barnehagelærar på kvar av avdelingane. Funna viser at personalet vektlegg eit samspel med barna som er prega av varme, omsorg, tryggleik, barns medverknad, barns fridom i leik og kommunikasjon i kvardagssamtalar. Samstundes viser studien at personalet i mindre grad ser ut til å vektlegge utforskande, resonnerande og filosoferande samspel.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherCappelen Damm Akademisken_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleKvalitet i samspelet mellom barn og personale i norske barnehagaren_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder©2022 Lillian Pedersen, Elisabeth Bjørnestad, Merete Nornes-Nymark, Mari Engesæter & Eivind Aadlanden_US
dc.source.pagenumber97-115en_US
dc.source.volume19en_US
dc.source.journalNordisk Barnehageforskningen_US
dc.source.issue3en_US
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.23865/nbf.v19.321
dc.identifier.cristin2111306
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal