Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorVindenes, Marthe
dc.date.accessioned2015-09-28T13:21:13Z
dc.date.available2015-09-28T13:21:13Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/302319
dc.descriptionBacheloroppgave i pedagogisk ledelse SF3-312 Mai, 2015nb_NO
dc.description.abstract«Hva kjennetegner innagerende adferd? og hvordan kan den pedagogiske lederen legge til rette for barn med slik adferd i barnehagen?» Denne oppgaven handler om de «usynlige» barna. De usynlige barna i denne sammenheng er barn med innagerende adferd. Dette er de barna som tar liten plass i barnehagehverdagen. Dette er et tema som er en hjertesak for meg fordi jeg mener at alle barn har rett til å bli sett. Problemstillingen overfor er den som har vært mitt utgangspunkt for denne oppgaven. En problemstilling er det man ønsker å finne ut i løpet av en forskningsprosess. Det kan defineres som et spørsmål man ønsker å søke svar på (Bø & Helle, 2010). Temaet for oppgaven er innagerende adferd hos barn i barnehagealder, og fokuset er hvordan man som pedagogisk leder i en barnehage kan arbeide for å hjelpe og tilrettelegge for barn med slik adferd.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.subjectinnagerende adferdnb_NO
dc.subjectbarnnb_NO
dc.subjectusynlige barnnb_NO
dc.subjectsjenansenb_NO
dc.titleDe usynlige barna : en oppgave om innagerende adferd i barnehagennb_NO
dc.title.alternativeThe invisible childrennb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber32nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel