Show simple item record

dc.contributor.authorRøhr, Åsta
dc.date.accessioned2015-09-28T12:51:25Z
dc.date.available2015-09-28T12:51:25Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/302275
dc.descriptionBacheloroppgave i Pedagogisk ledelse SF3-312 Mai 2015nb_NO
dc.description.abstractI Rammeplanen står det: «Barn har rett til omsorg og nærhet. For barnehagen er det en primæroppgave å gi omsorg og nærhet og sørge for at barna ut fra alder og individuelle forutsetninger blir møtt med lydhørhet, innlevelse og vilje til samspill. Barnehagen skal gi rom for barns utøvelse av empati og omsorg i hverdagen.» (Kunnsdepartementet, 2011, s. 15). Dette beskriver på en veldig god måte hvordan man som personalet skal jobbe med barna for at de skal bli trygge på sine omsorgspersoner i barnehagen. Personalet skal kunne tilpasse seg etter hvert enkelt barns behov og følelser. PROBLEMSTILLING: «Hvordan kan pedagogisk leder legge best mulig til rette for at barn mellom ett og to år skal få en trygg start i barnehagen?»nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.subjectbarnehagestartnb_NO
dc.subjecttilvenningnb_NO
dc.subjecttrygghetnb_NO
dc.subjectpedagogisk ledelsenb_NO
dc.title«Trygg start på livet i barnehagen»nb_NO
dc.title.alternative«A confident start to life in the kindergarten.»nb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber29nb_NO


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record