Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorHaukås, Katarina
dc.date.accessioned2022-09-09T08:46:39Z
dc.date.available2022-09-09T08:46:39Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3016791
dc.descriptionGrunnskulelærarutdanning 5.-10. trinn Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett Institutt for språk, litteratur, matematikk og tolking Innleveringsdato: 16.05.2022en_US
dc.description.abstractFøremålet med studien er å undersøkja kva erfaringar lærarar har med bruk av konkretiseringsmateriell for å leggja til rette for elevar med matematikkvanskar på ungdomsskulen i ordinær undervisning. Dette vart undersøkt innanfor kvalitativ metode i form av semistrukturerte intervju. Informantane i studien er avgrensa til fire lærarar på tre ulike skular. Studien byggjer på teori og forsking omkring elevar med matematikkvanskar og konkretiseringsmateriell, samt anna relevant litteratur og forsking på feltet. Lærarane løfter fram ulike erfaringar knytt til bruk av konkretiseringsmateriell. Det blir trekt fram at bruk av konkretiseringsmateriell både kan auka forståinga og motivasjonen til elevar med matematikkvanskar. Til tross for dette har det vist seg at bruk av konkretiseringsmateriell også kan ha negativ effekt på elevane sitt læringsutbyte. Elevar med matematikkvanskar kan til dømes ha problem med å kopla konkretiseringsmateriella opp til matematikken. Vidare peikar lærarane på didaktiske faktorar som er sentrale i arbeid med å leggja til rette for elevar med matematikkvanskar medan dei bruker konkretiseringsmateriell. Dei ulike didaktiske faktorane er lærarar, organisering, tid og utstyr. Funna i studien kan ikkje generaliserast, men kan bidra til auka kunnskap om bruk av konkretiseringsmateriell for elevar med matematikkvanskar på ungdomsskulen i den ordinære undervisninga.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandet
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectLærararen_US
dc.subjectlærereen_US
dc.subjectkonkretiseringsmateriellen_US
dc.subjectmatematikkvanskeren_US
dc.subjectungdomsskolenen_US
dc.subjectordinær undervisningen_US
dc.titleBruk av konkretiseringsmateriell for å hjelpa elevar med matematikkvanskaren_US
dc.title.alternativeThe use of manipulatives to help students with mathematical learning disabilitiesen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.source.pagenumber73en_US
dc.description.localcodeMGUMA550en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal