Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorAustevoll, Eirin
dc.contributor.authorKlyve, Jonas Høgenæs
dc.date.accessioned2022-09-06T08:24:20Z
dc.date.available2022-09-06T08:24:20Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3015904
dc.descriptionMaster i matematikk og spesialpedagogikk Grunnskulelærarutdanninga 5.-10. trinn Fakultet for lærarutdanning, kultur og idrett 16.05.2022en_US
dc.description.abstractDette er ei samskrivingsoppgåve som kombinerer faga spesialpedagogikk og matematikk. Hovudfokuset i oppgåva har vore korleis lærarar arbeider med elevar i matematikkvanskar, og tiltak dei gjer for å hjelpa elevane. Føremålet var å få ei breiare innsikt i lærarar sitt arbeid med elevar i matematikkvanskar, og forsøka å skapa ei breiare forståing for feltet. Det skal vera med å førebu oss til arbeidet i skulen. I løpet av praksisperiodane ha me snakka med praksislærarar om elevar i matematikkvanskar, og svara me fekk var så ulike at dei vekka in teresse for tema. Metoden som vart nytta var av kvalitativt design, der vi intervjua fem matematikklærarar og to spesialpedagogar. Dei var frå skular i Vestland fylke og arbeidde på 5.–7. Trinn. Intervju vart valt som metode då det gav moglegheita til direkte kontakt med lærarar, med ulike er faringar i møte med elevar i matematikkvanskar. Kunnskapsgrunnlaget er danna av relevant teori og forsking om matematikkvanskar, samt litteratur og forsking rundt skulen, lærarar og elevar. Informantane hadde erfaringar som korresponderte med tidlegare forsking. Det ga nyttige refleksjonar for arbeidet med elevar i matematikkfaget og elles. Studien set lys på ulike årsa ker til at elevane er i vanske, og korleis lærar kan tilpassa opplæringa for desse elevane. Funna relatert til informantane sin kritikk av den nye læreplanen sin innverknad på elevar i matematikkvanskar var særs interessante. Det er ikkje mogleg å generalisera ut frå våre funn, men studien viser fleire lærarar sitt perspektiv på fagfeltet. Studien bidreg med infor masjon om elevar i vanske i matematikkfaget som kan vera relevant for lærarstudentar og lærarar.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandet
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectmatematikkvanskeren_US
dc.subjectvurderingen_US
dc.subjectkartleggingen_US
dc.subjecttilpasset opplæringen_US
dc.titleLærarar i møte med elevar i matematikkvanskaren_US
dc.title.alternativeTeachers about students in mathematical learning difficultiesen_US
dc.typeMaster thesisen_US
dc.source.pagenumber117en_US
dc.description.localcodeMGUMA550en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal