Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBjerkaas, Sara Elisabeth
dc.date.accessioned2022-07-08T08:10:43Z
dc.date.available2022-07-08T08:10:43Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/3003787
dc.descriptionBACH301 Program: Bachelor i barnehagelærerutdanning Fakulitet for lærerutdanningen, kultur og idrett Institutt for pedagogikk, religion og samfunnsfagen_US
dc.language.isonoben_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandeten_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleHvordan kan musikk være en ressurs i spesialpedagogisk arbeid med autistiske barn i barnehagen?en_US
dc.title.alternativeHow can music be a resource in special education work with autistic children in kindergarten?en_US
dc.typeBachelor thesisen_US
dc.description.localcodeBACH301en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal