dc.contributor.author | Brænne, Karen | |
dc.contributor.author | Sømoe, Kjetil | |
dc.contributor.author | Solstad, Stein Helge | |
dc.contributor.author | Espeland, Åsmund | |
dc.date.accessioned | 2022-02-16T07:35:41Z | |
dc.date.available | 2022-02-16T07:35:41Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.isbn | 978-82-93677-76-5 | |
dc.identifier.issn | 2703-710x | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2979236 | |
dc.description.abstract | Dette notatet byggjer på ei undersøking som vart gjennomført på to høgskular våren 2020 etter at Noreg stengde ned på grunn av koronasituasjonen. Undervisning og eksamen vart i denne perioden flytta frå campus og over i digitale arenaer som til dømes Zoom. Den heildigitale undervisings- og læringssituasjonen som brått oppstod gav unike rammer for empiriinnsamling i fag som til vanleg har fysiske artefakter og kroppsleg nærvær som føresetnad for kunnskapsproduksjon.
I samband med undersøkinga er det gjennomført fokusgruppeintervju av studentar, tilsette og sensorar. Undersøkinga har hatt som mål å finne ut korleis desse personane opplevde omlegginga frå campus- til nettbaserte opplegg på utdanningsinstitusjonane. Funna er delt inn i kategoriane undervising, eksamen, organisering og fysiske rammer, og sosiale og emosjonelle forhold.
Undersøkinga viser at mangelen på tilgang til eit fagleg fellesskap samt utstyr og rom var ei utfordring både i musikk og kunst og handverk. Samhandling via Zoom fekk eit formelt og distansert preg, og i musikkfaget var det frustrasjon knytt til digitaltekniske utfordringar med lyd og bilete i samspelsituasjonar og anna praktisk undervisning.
Informantar frå begge faga opplevde at produktorienteringa i faga auka, sidan utprøvingsfasen og den spontane tilbakemeldinga frå lærarar og studentar fall bort.
Eit stort fleirtal av studentane opplevde at dei i periodar i pandemien har følt seg aleine og isolert og har sakna å få impulsar frå andre. Ein medverkande årsak som blir trekt fram blant studentar og tilsette er mangelen på faglege og sosiale arenaer som ein til vanleg får i ein studiekvardag der fysisk undervising er normalen. | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | Høgskulen på Vestlandet | en_US |
dc.relation.ispartofseries | HVL-Notat;1/2022 | |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.subject | korona | en_US |
dc.subject | kunst og håndverk | en_US |
dc.subject | kunst og handverk | en_US |
dc.subject | musikk | en_US |
dc.subject | eksamen | en_US |
dc.subject | undervising | en_US |
dc.subject | undervisning | en_US |
dc.subject | Høgskulen i Volda | en_US |
dc.subject | Høgskulen på Vestlandet | en_US |
dc.title | Undervising i musikk og kunst og handverk i koronatida: Ei undersøking blant studentar og tilsette på to høgskular | en_US |
dc.type | Working paper | en_US |
dc.subject.nsi | VDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280 | en_US |
dc.source.pagenumber | 40 | en_US |