Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBrænne, Karen
dc.contributor.authorSømoe, Kjetil
dc.contributor.authorSolstad, Stein Helge
dc.contributor.authorEspeland, Åsmund
dc.date.accessioned2022-02-16T07:35:41Z
dc.date.available2022-02-16T07:35:41Z
dc.date.issued2022
dc.identifier.isbn978-82-93677-76-5
dc.identifier.issn2703-710x
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2979236
dc.description.abstractDette notatet byggjer på ei undersøking som vart gjennomført på to høgskular våren 2020 etter at Noreg stengde ned på grunn av koronasituasjonen. Undervisning og eksamen vart i denne perioden flytta frå campus og over i digitale arenaer som til dømes Zoom. Den heildigitale undervisings- og læringssituasjonen som brått oppstod gav unike rammer for empiriinnsamling i fag som til vanleg har fysiske artefakter og kroppsleg nærvær som føresetnad for kunnskapsproduksjon. I samband med undersøkinga er det gjennomført fokusgruppeintervju av studentar, tilsette og sensorar. Undersøkinga har hatt som mål å finne ut korleis desse personane opplevde omlegginga frå campus- til nettbaserte opplegg på utdanningsinstitusjonane. Funna er delt inn i kategoriane undervising, eksamen, organisering og fysiske rammer, og sosiale og emosjonelle forhold. Undersøkinga viser at mangelen på tilgang til eit fagleg fellesskap samt utstyr og rom var ei utfordring både i musikk og kunst og handverk. Samhandling via Zoom fekk eit formelt og distansert preg, og i musikkfaget var det frustrasjon knytt til digitaltekniske utfordringar med lyd og bilete i samspelsituasjonar og anna praktisk undervisning. Informantar frå begge faga opplevde at produktorienteringa i faga auka, sidan utprøvingsfasen og den spontane tilbakemeldinga frå lærarar og studentar fall bort. Eit stort fleirtal av studentane opplevde at dei i periodar i pandemien har følt seg aleine og isolert og har sakna å få impulsar frå andre. Ein medverkande årsak som blir trekt fram blant studentar og tilsette er mangelen på faglege og sosiale arenaer som ein til vanleg får i ein studiekvardag der fysisk undervising er normalen.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherHøgskulen på Vestlandeten_US
dc.relation.ispartofseriesHVL-Notat;1/2022
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.subjectkoronaen_US
dc.subjectkunst og håndverken_US
dc.subjectkunst og handverken_US
dc.subjectmusikken_US
dc.subjecteksamenen_US
dc.subjectundervisingen_US
dc.subjectundervisningen_US
dc.subjectHøgskulen i Voldaen_US
dc.subjectHøgskulen på Vestlandeten_US
dc.titleUndervising i musikk og kunst og handverk i koronatida: Ei undersøking blant studentar og tilsette på to høgskularen_US
dc.typeWorking paperen_US
dc.subject.nsiVDP::Samfunnsvitenskap: 200::Pedagogiske fag: 280en_US
dc.source.pagenumber40en_US


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Med mindre annet er angitt, så er denne innførselen lisensiert som Navngivelse 4.0 Internasjonal