Show simple item record

dc.contributor.authorLunde, Sølvi Anne Eide
dc.contributor.authorRøthing, Merete
dc.date.accessioned2022-02-09T10:41:34Z
dc.date.available2022-02-09T10:41:34Z
dc.date.created2022-01-04T18:49:40Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.citationLunde, S. A. E., & Røthing, M. (2021). Sjukepleiestudentar lærer å kommunisere med born i alternativ praksis: Barnehagar og bamsesjukehus som praksisarena. Uniped, 44(4), 262-273.en_US
dc.identifier.issn1500-4538
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/11250/2977958
dc.description.abstractBakgrunn Faglege retningsliner forventar at sjukepleiarar har kompetanse i å kommunisere med born. Få studentar får praksis i sjukepleie til born. Studien undersøkte sjukepleiestudentar si læring i kommunikasjon med born etter undervisning og alternativ praksis i barnehage og på bamsesjukehus. Metode Studien baserer seg på eit kvalitativt studiedesign med datainnsamling i fokusgruppeintervju med fem sjukepleiestudentar etter tredje semester i bachelorstudiet. Analysemetode er systematisk tekstkondensering. Resultat Presenterte funn er Læringsaktivitetar til nytte eller bry? Uklar studentrolle i praksis og Læringsutbytte. Studentane auka læringsutbytte i kommunikasjon med friske born og det å forstå born som pårørande ved alvorleg sjukdom i familien. På bamsesjukehus erfarte studentar at born dei kjende, haldt avstand når dei møtte studentane i uniform. Studentane sakna erfaring med sjuke born for å oppnå naudsynte læringsutbytte. Drøfting, konklusjon og implikasjonar for praksis Sjukepleiekompetanse, Sjukepleie til born i familiekontekst og Tverrfagleg samarbeidslæring er drøfta. Ei framtidsretta sjukepleieutdanning må ha større fokus på born med helseutfordringar og born som pårørande for å oppnå naudsynt sjukepleiekompetanse. Dette krev utvikling av nye pedagogiske metodar for sjukepleiestudentar i læring med born og praksis med bruk av simulering, digitale og interaktive ressursar. Tverrfagleg samarbeidslæring mellom sjukepleie- og barnehagelærarstudentar kan forbetre læring i praksis.en_US
dc.language.isonnoen_US
dc.publisherUniversitetsforlageten_US
dc.rightsNavngivelse 4.0 Internasjonal*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no*
dc.titleSjukepleiestudentar lærer å kommunisere med born i alternativ praksis: Barnehagar og bamsesjukehus som praksisarenaen_US
dc.title.alternativeNursing students learns to communicate with children in alternative practice: Kindergartens and Teddy bear hospitals as practice arenasen_US
dc.typePeer revieweden_US
dc.typeJournal articleen_US
dc.description.versionpublishedVersionen_US
dc.rights.holder© 2021 Author(s).en_US
dc.source.pagenumber262-273en_US
dc.source.volume44en_US
dc.source.journalUNIPEDen_US
dc.source.issue4en_US
dc.identifier.doi10.18261/issn.1893-8981-2021-04-05
dc.identifier.cristin1974725
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal
cristin.qualitycode1


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Navngivelse 4.0 Internasjonal
Except where otherwise noted, this item's license is described as Navngivelse 4.0 Internasjonal