dc.contributor.author | Lunde, Sølvi Anne Eide | |
dc.contributor.author | Røthing, Merete | |
dc.date.accessioned | 2022-02-09T10:41:34Z | |
dc.date.available | 2022-02-09T10:41:34Z | |
dc.date.created | 2022-01-04T18:49:40Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Lunde, S. A. E., & Røthing, M. (2021). Sjukepleiestudentar lærer å kommunisere med born i alternativ praksis: Barnehagar og bamsesjukehus som praksisarena. Uniped, 44(4), 262-273. | en_US |
dc.identifier.issn | 1500-4538 | |
dc.identifier.uri | https://hdl.handle.net/11250/2977958 | |
dc.description.abstract | Bakgrunn
Faglege retningsliner forventar at sjukepleiarar har kompetanse i å kommunisere med born. Få studentar får praksis i sjukepleie til born. Studien undersøkte sjukepleiestudentar si læring i kommunikasjon med born etter undervisning og alternativ praksis i barnehage og på bamsesjukehus.
Metode
Studien baserer seg på eit kvalitativt studiedesign med datainnsamling i fokusgruppeintervju med fem sjukepleiestudentar etter tredje semester i bachelorstudiet. Analysemetode er systematisk tekstkondensering.
Resultat
Presenterte funn er Læringsaktivitetar til nytte eller bry? Uklar studentrolle i praksis og Læringsutbytte. Studentane auka læringsutbytte i kommunikasjon med friske born og det å forstå born som pårørande ved alvorleg sjukdom i familien. På bamsesjukehus erfarte studentar at born dei kjende, haldt avstand når dei møtte studentane i uniform. Studentane sakna erfaring med sjuke born for å oppnå naudsynte læringsutbytte.
Drøfting, konklusjon og implikasjonar for praksis
Sjukepleiekompetanse, Sjukepleie til born i familiekontekst og Tverrfagleg samarbeidslæring er drøfta. Ei framtidsretta sjukepleieutdanning må ha større fokus på born med helseutfordringar og born som pårørande for å oppnå naudsynt sjukepleiekompetanse. Dette krev utvikling av nye pedagogiske metodar for sjukepleiestudentar i læring med born og praksis med bruk av simulering, digitale og interaktive ressursar. Tverrfagleg samarbeidslæring mellom sjukepleie- og barnehagelærarstudentar kan forbetre læring i praksis. | en_US |
dc.language.iso | nno | en_US |
dc.publisher | Universitetsforlaget | en_US |
dc.rights | Navngivelse 4.0 Internasjonal | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by/4.0/deed.no | * |
dc.title | Sjukepleiestudentar lærer å kommunisere med born i alternativ praksis: Barnehagar og bamsesjukehus som praksisarena | en_US |
dc.title.alternative | Nursing students learns to communicate with children in alternative practice: Kindergartens and Teddy bear hospitals as practice arenas | en_US |
dc.type | Peer reviewed | en_US |
dc.type | Journal article | en_US |
dc.description.version | publishedVersion | en_US |
dc.rights.holder | © 2021 Author(s). | en_US |
dc.source.pagenumber | 262-273 | en_US |
dc.source.volume | 44 | en_US |
dc.source.journal | UNIPED | en_US |
dc.source.issue | 4 | en_US |
dc.identifier.doi | 10.18261/issn.1893-8981-2021-04-05 | |
dc.identifier.cristin | 1974725 | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |
cristin.qualitycode | 1 | |