Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBorgund, Siriann
dc.date.accessioned2015-06-19T11:39:42Z
dc.date.available2015-06-19T11:39:42Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/285251
dc.descriptionGrunnskulelærarutdanning for 1.-7. årssteg PE369 Mai 2015nb_NO
dc.description.abstractProblemstillinga eg ønskjer å finne svar på er: Korleis leggje til rette slik at minoritetsspråklege elevar forstår det faglege innhaldet i undervisninga når dei ikkje meistrar språket som blir nytta fullt ut? Eg tek føre meg minoritetsspråklege elevar i grunnskulen, då det er på trinna 1-7 eg ein dag skal undervise. Om lag 50% av grunnskulane i Sogn og Fjordane har under 100 elevar, og 18,1 % av elevtalet i fylket går på skular med mindre enn 100 elevar (Pedersen, 2014). Det er altså stor variasjon i skulestorleiken i fylket. Eg ønsker å undersøke om dette påverkar organiseringa av den særskilde norskopplæringa. Oppgåva sin storleik set grenser for kor mange skular det er hensiktsmessing å besøke. Eg har difor valt å utføre ei komparativ studie der eg samanliknar ein sentrumsskule med mottaksklasse, og ein mindre skule med få minoritetsspråklege elevar. For å avgrense oppgåva har eg altså valt å fokusere på korleis skular med få minoritetsspråklege elevar legg til rette opplæringa i forhold til skular med mange minoritetsspråklege. Korleis organiserer skulane norskopplæringa til minoritetsspråklege elevar, og korleis sørgjer dei for at elevane får tilfredsstillande måloppnåing i alle fag jamfør Kunnskapsløftet? Eg tek føre meg kva metode eg nytta for å finne svar på problemstillinga i del 2. Del 3 inneheld aktuell teori knytt til emnet, og del 4 handlar om kva nasjonale retningslinjer skulen må forholde seg til i møte med minoritetsspråklege elevar. I del 5 presenterer eg innsamla datamaterialet, før eg i del 6 samanliknar skulane eg besøkte. Til slutt kjem ein konklusjon på problemstillinga i del 7.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.subjectminioritetsspråkligenb_NO
dc.subjectelevernb_NO
dc.subjectnorskopplæringnb_NO
dc.subjectspråklige minioriteternb_NO
dc.titleÅ lære på eit språk ein ikkje forstår : ei komparativ studie av korleis to ulike skular tilpassar opplæringa til minoritertsspråklege elevarnb_NO
dc.title.alternativeLearning in a foreign languagenb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber29nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel