Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorSælemyr, Sandra-Marie Bjørnset
dc.date.accessioned2015-06-19T09:42:29Z
dc.date.available2015-06-19T09:42:29Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/285231
dc.descriptionGLU 1-7 PE369 Mai 2015nb_NO
dc.description.abstractI opplæringslova §9a-­‐4 står det at Skolen skal aktivt drive eit kontinuerleg og systemisk arbeid for å fremje helsa, miljøet og tryggleiken til elevane, slik at krava i eller i medhald av dette kapitlet blir oppfylte. Skoleleiinga har ansvaret for den daglege gjennomføringa av dette. Arbeidet skal gjelde det fysiske så vel som det psykososiale miljøet (Kunnskapsdepartementet, 2014). Det er lovfesta at ein i skulen skal fremje både fysisk og psykisk helse. I skulen har ein timar med kroppsøving for å trene den fysiske helsa, men kva med timar for å trene psykisk helse? For det finnes mange virkemidler, blant annet forebygging og åpenhet. Selvsagt finnes det flere veier til målet. Men en av veiene handler om å skape større åpenhet om psykiske lidelser. Om å senke terskelen for hva det er mulig å prate om, for hva det er mulig å oppleve uten å drukne i skam. Et virkemiddel vi må vurdere, er å innføre psykisk helse som felles, obligatorisk fag i barne-­‐ og ungdomsskolen (Mathiesen, 2015, avsn. 4). Det fins ulike program som kan bli brukt som førebyggjande psykisk helsearbeid. Nokre av desse er Psykologisk førstehjelp (PF), Zippys venner og Positiv åtferd, støttande læringsmiljø og samhandling (PALS). Problemstillinga er som fylgjer: -­‐ Korleis kan ein bruke ulike program som førebyggjande psykisk helsearbeid i skulen?nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.subjectpsykisk helsenb_NO
dc.subjectpsykisk helsearbeidnb_NO
dc.subjectskolennb_NO
dc.subjectforebyggingnb_NO
dc.titleFørebyggjande psykisk helsearbeid i skulen : ein litteraturstudie om korleis ulike program kan verte brukt som førebyggjande psykisk helsearbeid i skulennb_NO
dc.title.alternativeMitigative mental health programs in schools : A document analysis of how different programs can be used in schools to mitigate mental health problemsnb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber26nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel