Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorMandelid, Irlin Charlotte
dc.date.accessioned2015-06-19T09:34:14Z
dc.date.available2015-06-19T09:34:14Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/285229
dc.descriptionGrunnskulelærar 1-7 PE369 Mai 2015nb_NO
dc.description.abstractProblemstillinga for oppgåva er: ”Korleis har nye krav og forventningar om bruk av IKT i skulen hatt innverknad på den grunnleggjande lese-­‐ og skriveopplæringa i praksis?” Nye krav siktar til dei føringane det gjeldande læreplanverket, Kunnskapsløftet (LK06), og andre sentrale styringsdokument som meldingar og innstillingar til Stortinget har fastsett. Med forventningar tenkjer eg meir på kva dei ulike aktørane i skulesamfunnet meiner, og kva oppfatning skuleeigarar, skuleleiarar, foreldre, lærarar, elevar og så vidare har av den moderne skulen. Bruk av IKT i skulen vert i denne oppgåva avgrensa til elevane sin aktive bruk av digitale verktøy i undervisninga. Annan skulerelatert IKT-­‐bruk, som til dømes går føre seg i forbindelse med lærarane si planlegging og vurdering, vert ikkje medrekna her.nb_NO
dc.language.isonnonb_NO
dc.subjectlese- og skriveopplæringnb_NO
dc.subjectleseopplæringnb_NO
dc.subjectskriveopplæringnb_NO
dc.subjectIKTnb_NO
dc.subjectdigitale verktøynb_NO
dc.titleFrå bok og blyant til skjerm og tastatur : om bruk av IKT i den grunnleggjande lese- og skriveopplæringanb_NO
dc.title.alternativeUse of ICT in Early Literacynb_NO
dc.typeBachelor thesisnb_NO
dc.source.pagenumber31nb_NO


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel